مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی:

زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی، هدف اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان است

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی هدف اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان را اسلام ناب محمدی و پیام آن را دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۱۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
زنده نگه داشتن اسلام ناب محمدی، هدف اصلی راهپیمایی ۱۳ آبان است

علیرضا صیادی در گفت‌وگو پانا گفت: «هدف اصلی راهپیمایی، اسلام ناب محمدی است و اصالت و پیام آن هم دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب است.»

وی افزود: «چندین سال است که دانش آموزان و معلمان، بر اساس تاریخ انقلاب، روز مبارزه با استکبار جهانی را ارزشمند دانسته و در راهپیمایی این روز حضور می یابند.»

مدیر کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: «امروز با وجود توطئه های استکبار و دشمنان، مردم شریف تبریز و آذربایجان، بویژه دانش آموزان و معلمان ‌ گرامی، با آمدن به کف خیابانها پیام خود را به جهانیان اعلام کردند و این خود یک پیام است برای شکست جنگ ترکیبی دشمن. ما به این حضور افتخار می کنیم.»

صیادی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: «پیام مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب به دانش آموزان؛ علم و پژوهش و اخلاق و اعتقاد است. دانش آموزان باید فرامین مقام معظم رهبری را در گام دوم انقلاب مطالعه کنند و با تاریخ انقلاب اسلامی آشنا شوند. عزت کشور و دستاوردهای انقلاب اسلامی را بشناسند تا در جنگ ترکیبی دشمن سربلند و سرافراز مدافع کشور باشند.»

وی در پایان افزود: «دانش‌آموزان باید با ایمان به هدف، اعتقادات، علم و پژوهش و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که این موارد را اساسی می دانند، با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی کرده و آینده ایران اسلامی را تضمین کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار