مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی:

رسالت مجلس دانش آموزی ، ارائه راهکار عملی در کنار بیان مشکلات است

مشهد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت در نشست هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان گفت: رسالت مجلس دانش آموزی و انتظاری که از نمایندگان مجلس دانش آموزی می رود این است که در کنار بیان مشکلات، راهکار عملی ارائه کنند تا کار به ثمر بنشیند.

کد مطلب: ۱۳۲۰۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رسالت مجلس دانش آموزی ، ارائه راهکار عملی در کنار بیان مشکلات است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا پنجشنبه 12 آبان ماه ، نشست هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی استان با مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

در این نشست، نمایندگان مجلس دانش آموزی نکات خود را مطرح کردند و در پایان صحبت ها ، مدیر کل آموزش و پرورش گفت: رسالت مجلس دانش آموزی و انتظاری که از نمایندگان مجلس دانش آموزی می رود این است که در کنار بیان مشکلات، راهکار عملی ارائه کنند تا کار به ثمر بنشیند.

شوشتری ادامه داد: راه های رشد و ترقی زیاد است اما برای رسیدن به این پیشرفت ها، باید آسیب ها و راه های مقابله با آن را شناسایی کنیم.


وی از امام خمینی (ره)، نکاتی را درباره تربیت و اصول آن بیان کرد: «خدا نکند انسان پیش از آنکه خود را بسازد جامعه به او روی آورد و در میان مردم نفوذ و شخصیتی پیدا کند که خود را می بازد و خود را گم می کند.» این را نه فقط برای دانش آموز بلکه برای خود و همه مسئولین می گویم که ما همیشه در معرض غرور و تکبر هستیم.


مدیر کل در پایان گفت: ان شاء الله توفیقات شما روزافزون باشد و بتوانید در تمام مراحل زندگی تان موفق باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار