«دختر شینا» صدرنشین فروش تابستانه شد

خبرگزاری پانا: کتاب «دختر شینا»، کاری از نویسنده همدانی، در کنار «پایی که جا ماند»، «نورالدین، پسر ایران»، «دا» و «لشکر خوبان» عنوان پنج کتاب پرفروش انتشارات سوره مهر در زمینه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در ۶ ماهه اول سال ۹۲ را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، طیبه شایسته مدیر روابط عمومی حوزه هنری همدان افزود: این کتاب خاطرات «قدم‏خیر محمدی کنعان» همسر شهید حاج ستار ابراهیمی، سردار رشید همدانی است و تاکنون با استقبال گسترده مخاطبان در کشور و بخصوص استان همدان مواجه شده است.

وی افزود: چاپ اول کتاب دختر شینا، به قلم بهناز ضرابی زاده، با شمارگان 2500 نسخه به بازار آمد که تنها در فروشگاه سوره همدان نزدیک به هزار نسخه از آن به فروش رفت و اکنون بعد از گذشت کمتر از 2سال از زمان چاپ آن توانسته در میان کتابهای پرفروش انتشارات سوره مهر قرار گیرد.

شایسته ادامه داد: «دختر شینا» داستان زندگی زنی است که عاشقانه همسر خود را دوست داشت و پس از شهادتش و در سن 25 سالگی به تنهایی 5 فرزند خردسال خود را بزرگ می‏کند و در نهایت، درحالی که هنوز پا به میانسالی نگذاشته بود، دعوت حق را لبیک گفت. «دختر شینا» به تازگی به چاپ ششم رسیده‌است.

وی افزود: به دلیل ویژگی خوب این کتاب در ارائه الگوی مناسب ایرانی-اسلامی برای خانواده‏های جوان، حوزه هنری استان همدان مراسم رونمایی از این کتاب را در محل روستای قایش (زادگاه راوی کتاب) و با حضور خانواده شهید، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، نویسنده کتاب و اهالی روستا برگزار کرد.

شایسته در پایان گفت: کتاب «دختر شینا» به قلم بهناز ضرابی زاده توسط دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری تهیه و به همت انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده و هم‏اکنون در فروشگاه سوره همدان واقع در جنب سینما قدس در دسترس علاقمندان قرار دارد.

گفتنی است حوزه هنری کردستان نیز آیین بازخوانی و بررسی کتاب «دختر شینا» و تجلیل از همسر شهید ستار ابراهیمی را پنج‏شنبه 4مهرماه در سالن شماره دو سینما بهمن سنندج با حضور نویسنده اثر و جمعی از کارشناسان حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌کند.

کتاب «دختر شینا» اثر بهناز ضرابی‌زاده با شمارگان دو هزار و 500 نسخه، در 263 صفحه و به بهای چهار هزار و 900 تومان از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار نشر شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار