معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان:

برای پویایی در آینده باید روی کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری ویژه داشته باشیم

همدان (پانا) - در جلسه تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معاون سیاسی امنیتی استاندار با تبریک به بهناز ضرابی زاده به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری استان، اختصاص 30 درصد از مدیریت ها به بانوان را یکی از سیاست های کاری دولت بیان کرد و با اشاره به نیرو سوزی در همدان از ضرابی زاده خواست تا در انجام امور به نیروهای جوان و توانمند میدان دهد.

کد مطلب: ۹۴۳۴۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برای پویایی  در آینده باید روی کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری ویژه داشته باشیم

مصطفی آزادبخت با اشاره به صحبت های امام خمینی (ره) گفت: در سال ١٣٤٢ روزی فردی نزد امام (ره) رسیده و از او می پرسد: شما با چه عِده و عُده ای علم مبارزه به دست گرفته ای؟ و امام (ره) در جواب می گوید: کسانی که به یاری من می آیند یا در کوچه ها مشغول بازی هستند یا در آینده به دنیا خواهند آمد.
آزادبخت با تأکید بر این که اگر ارگانی که با کودکان و نوجوانان سرو کار دارد را تقویت کنیم برگ برنده با ماست، افزود: برای پویایی در آینده باید روی کودکان و نوجوانان سرمایه گذاری ویژه داشته باشیم که کانون پرورش فکری این کار را به خوبی انجام می دهد.
او در ادامه با بیان این که انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی بود، گفت: این فرهنگ ماست که ما را پیش می برد و کار کانون پرورش فکری کار زیربنایی و خشت اول در فرهنگ سازی است و کسانی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند اجر بزرگی را پیش رو خواهند داشت.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار خاطرنشان کرد: با توجه به این که جمهوری اسلامی منادی حق است دشمنان زیادی دارد و چیزی که کشور را در مقابل هجمه های سنگین دشمن حفظ می کند سرمایه و توانمندی مردم ایران در فرهنگ و اعتقادات آن ها است.
او با بیان این که ایستادگی و مبارزه مردم، دشمن را علی رغم میل باطنی اش وادار به عقب نشینی کرده است، گفت: بار سنگین مبارزه حق علیه باطل را مردم به دوش می کشند و ما باید به این مردم ارزشمند، صادقانه و با تمام وجود خدمت کنیم.
آزادبخت وحدت را در استان همدان محور تمام کارها بیان کرد و گفت: یکی از نقاط مثبت در استان همدان این است که با توجه به وجود اختلاف نظر و سلیقه اما در بین مسئولان منیت و اختلاف وجود ندارد و همه از امام جمعه گرفته تا نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و مابقی مسئولین همانند یک ید واحد امور را پیش می برند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار ضمن قدردانی از زحمات محمدرضا جوادی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، او را از چهره های فرهنگی مخلص دانست و اظهار کرد: آقای جوادی ذخیره ای است برای یکی از مدیریت های کلیدی استان که در آینده ای نزدیک شاهد فعالیت ایشان خواهیم بود.
در پایان آزادبخت از بهناز ضرابی زاده به خاطر قلم زیبا و کتاب هایش تقدیر کرد و گفت: خانم ضرابی زاده با این ظرفیت فرهنگی، در جایگاه مدیریت باید از تمام ظرفیت ها و توانایی های نیروهای خود استفاده کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار