معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

ارتقاء ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است

تهران(پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برنامه‌های ویژه‌ای برای ایجاد و ارائه خدمات رفاهی برای فرهنگیان شریف شهرستان‌های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۹۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ارتقاء ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان از اولویت‌های آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مهدی نیک‌فر با اشاره به برنامه‌های این معاونت، توجه ویژه به ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان استان را از اولویت‌های مهم کاری خود برشمرد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، افزود: نیروی انسانی همواره بخش اصلی هر سازمان را تشکیل می‌دهد و علاوه بر برنامه‌های مناسب برای جذب نیروی خبره و متعهد، ایجاد انگیزه و نگهداشت نیرو در جهت تحقق اهداف سازمانی، از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی تصریح کرد: انگیزش، یکی از ابزارهای مهم در کارآمدی کارکنان و خلق محیط کاری مثبت و اجرای موفقیت آمیز برنامه‌های پیش‌بینی شده است که باید مورد توجه مدیران سازمان قرار گیرد.

نیک فر خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه برای ایجاد و ارائه خدمات رفاهی بهتر از جمله، تعمیر و تجهیز پنج سوئیت در مرکز رفاهی عباس آباد شمال، مرکز رفاهی شهرری و راه‌‌اندازی مرکز رفاهی مشهد تا آبان ماه به ظرفیت 14 سوئیت، در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول، قرارداد با فروشگاه لوازم خانگی و محصولات فناوری مادیران، چرم مشهد ، عینک کیمیا لنز، درمانگاه شبانه‌روزی یاس، جهت ارائه محصولات و خدمات به صورت اقساط برای فرهنگیان را از دیگر خدمات رفاهی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار