معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

١۵ میلیارد تومان وسایل ورزشی بین مدارس استان خراسان‌ رضوی توزیع می‌شود

مشهد (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان‌ رضوی اعلام کرد در سال تحصیلی جاری ١۵ میلیارد تومان وسایل ورزشی بین مدارس استان خراسان‌ رضوی توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۹۸
لینک کوتاه کپی شد
١۵ میلیارد تومان وسایل ورزشی بین مدارس استان خراسان‌ رضوی توزیع می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی؛ صفدر سلطانی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی گفت: به مناسبت شروع سال تحصیلی و هفته تربیت بدنی افتتاحیه المپیادهای ورزشی درون مدرسه ای با حضور دانش آموزان، مربیان و مسئولان آموزش و پرورش در مجتمع آموزشی امام رضا(ع) برگزار شد.

وی افزود: در ایام کرونا ورزش در خانه توسط معلمان تربیت بدنی پیگیری می شد، اما باز هم کم تحرکی آسیب های جدی را برای سلامت دانش آموزان در پی داشت، بنابراین برنامه های درون مدرسه ای را پیش بینی کردیم.

وی ادامه داد: برای دانش آموزان حوزه ابتدایی دو رشته شنا و ژیمناستیک و رشته مرشدان نوجوان برای اجرای ورزش باستانی در مدارس برنامه ریزی شده است.

وی گفت: امسال حدود ۲۱۳ معلم تربیت بدنی به جمع معلمان اضافه و حدود ۱۰۰ فضای ورزشی درون مدرسه ای در ۶ ماه گذشته چون چمن مصنوعی، سالن ورزشی و کلاس درس تربیت بدنی، ساخته و تجهیز شده اند؛ در چند هفته آینده نیز وسایل ورزشی به میزان ۱۵ میلیارد تومان به مدارس ارسال می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: انشاالله با نشاط و شادابی و با گسترش زیاد رشته های ورزشی در سال جاری بتوانیم مسابقات متنوعی را در سطح مدرسه، سپس استان برگزار کنیم و دانش آموزان بتوانند در مسابقات کشوری و بین‌المللی خوش بدرخشند‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار