جواد نیک بین:

مجلس با بستن فضای مجازی موافق نیست

مجلس شورای اسلامی با ساماندهی فضای مجازی موافق است

کاشمر(پانا)- نماینده شهرستان کاشمر عنوان کرد اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و.... فضایی است که عموم مردم را گمراه کرده امّا همین فضا می‌تواند همه مردم را به سمت هدایت پیش ببرد. بر این اساس مجلس شورای اسلامی با بستن فضای مجازی، موافق نیست، بلکه با ساماندهی این فضا موافق است.

کد مطلب: ۱۳۱۸۵۷۴
لینک کوتاه کپی شد
مجلس با بستن فضای مجازی موافق نیست

نماینده کاشمر در خصوص نقش دانش آموزان در ناآرامی‌های اخیر گفت: نقش دانش آموزان پررنگ بوده و دشمن متوجه شده است که چگونه باید با مردم ایران مقابله کند.

جواد نیک بین بیان کرد: امام خمینی(ره) در سال ۱۳۴۲ گفت: سربازان من در گهواره اند. در سال ۱۳۵۷ همین سربازان ۱ و ۲ ساله، ۱۵ و ۱۶ ساله می شوند، امام می دانست که باید روی دانش آموزان تفکر کند و در واقع همان دانش آموزان در سال ۱۳۶۲، ۲۵ یا ۲۶ ساله شدند و جنگ را اداره کردند و بعدا این دانش آموزان، سکانداران انقلاب اسلامی شدند و با این وجود امروزه دشمن متوجه شده و دانش آموزان را هدف اصلی خود می‌داند.

وی افزود: بنده معتقدم که دشمن تاکنون زیاد موفق نشده که به هدفش برسد امّا مسیر درستی را انتخاب کرده که ما بایستی جلوی دشمن را بگیریم و حتّی باید معلمین خاص و مدارس را در حوزه تعلیم و تربیت تقویت کنیم.

نماینده شهرستان کاشمر، خلیل آباد، کوهسرخ و بردسکن در ادامه اظهار کرد: شبکه های مجازی مانند: اینستاگرام، واتساپ، تلگرام و.... فضایی است که عموم مردم را گمراه کرده امّا همین فضا می تواند همه مردم را به سمت هدایت پیش ببرد، بر این اساس مجلس شورای اسلامی با بستن فضای مجازی، موافق نیست، بلکه با ساماندهی این فضا موافق است.

در پایان نشست نماینده ترشیز از اصحاب رسانه از جمله خبرنگاران فعال دانش آموز پانا، ابوالفضل مودب و علیرضا عربی تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار