مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان:

خبرگزاری پانا، ظرفیت رسانه‌ای در آموزش و پرورش است

سمنان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان، یکی از بهترین راه های اجتماعی شدن دانش‌آموزان را فعالیت رسانه‌ای دانش‌آموزان عنوان کرد و گفت خبرگزاری پانا، ظرفیت رسانه‌ای در آموزش و پرورش است و بی شک فعالیت در حوزه رسانه، یکی از میان‌برترین راه های اجتماعی شدن و پذیرش نقش اجتماعی در دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا، ظرفیت رسانه‌ای در آموزش و پرورش است

رضاعلی کُرد، در نشست شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی شهرستان سمنان خاطرنشان کرد: خبرنگاران پانا می توانند یک الگوی سازنده برای سایر دانش‌آموزان باشند، زیرا دانش آموزان خبرنگار ضمن فعالیت در خبرگزاری پانا در راستای کسب علم و دانش و مهارت‌های اجتماعی می‌کوشند.

وی با بیان اینکه دانش آموز خبرنگاران پانا، با درک صحیح از وضعیت جامعه و کشور و آموزش و پرورش، با انتشار اخبار خوب و روشنگری به مردم، در جامعه امیدآفرینی می کنند، اظهارکرد: دانش‌آموز خبرنگاران پانا نقش مهمی در عملی کردن جهاد تبیین به عنوان فریضه قطعی و فوری بین همسالان خود دارند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به اینکه دستاورد‌های علمی ما موجب شده تا دشمنان نسل جوان و نوجوان را مورد هدف قرار دهند، افزود: در همین راستا آنها با هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی خود تلاش دارند تا بچه‌های ما را چشم بسته وارد باشگاه و اردوگاه خود کنند.

کرد با بیان این مطلب که در حال حاضر موج سواری روی رسانه است و اگر به این مورد بی توجهی کنیم، یقینا شکست می خوریم، تصریح کرد: خبرگزاری پانا می تواند جهت افزایش اطلاعات دانش آموزان در رابطه با مباحث روز، محتواهایی را تولید کرده و منتشر کند.

وی با بیان اینکه دشمن حوزه علم و پژوهش و دانش آموزان ما را هدف قرار داده است، اظهار کرد: زمانی که مدارس به دلیل کرونا ۲۶ ماه تعطیل بود، هیچ مجموعه بین‌المللی پیگیر بازگشایی مدارس نبودند، اما امروز وارد این حوزه شده اند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سمنان با اشاره به اینکه ارتقا سطح علمی، دینی و سیاسی دانش آموزان فرصت سوء استفاده به دشمن را نخواهد داد، گفت: بدون شک جوانان و نوجوانان میهن اسلامی، تمدن نوین انقلاب اسلامی را محقق خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار