در گفت‌وگو با پانا:

مسعود زارعی : بردهای پرسپولیس شانسی نیست

لوکادیا مهاجمی در کلاس جهانی است/ نباید رامین رضائیان را از دست می‌دادیم

تهران (پانا) - مدافع راست اسبق پرسپولیس معتقد است برده‌ای ناپلئونی و اقتصادی این تیم شانسی نیست.

کد مطلب: ۱۳۱۷۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد
مسعود زارعی : بردهای پرسپولیس شانسی نیست

مسعود زارعی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به برد پرسپولیس مقابل ملوان اظهار داشت: «الان فوتبال روز دنیا نتیجه‌گرا شده است و مربیان ابتدا به گرفتن نتیجه فکر می‌کنند و بعد سراغ فوتبال زیبا می‌روند. شما اگر خوب و روان و تماشاگرپسند فوتبال بازی کنید اما نتیجه حاصل نشود، هم منافع باشگاه و هم سرمربی به خطر می‌افتد.»

وی خاطرنشان کرد: «پرسپولیس اصلا روی شانس نتیجه نمی‌گیرد. فکر نکنید چون با اختلاف کم می‌برد، این شانسی است و روی اتفاق به گل می‌رسد. اگر گل پرسپولیس به ملوان را ببینید، روی یک حرکت ترکیبی و تاکتیکی فوق العاده زیبا به ثمر رسید. یک پاس عمقی به اسماعیلی فر و در نهایت پاس به لوکادیا و گل.»

بازیکن اسبق باشگاه پرسپولیس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: «پرسپولیس در این هفته های اخیر کمی دچار افت روحیه شد و دلایلش را گل محمدی گفت که در بازی با تراکتور شرایط عادی نبود. فارغ از آن بازی، در دیدار سپاهان هم چون حساسیت بالا بود دو نیم نتوانستند آن طور که باید بازی کنند. اما تیم ما واقعا قدرتمند است و شک نکنید ما شانس اصلی و اول قهرمانی هستیم. تیم ملوان هم در زمین خودش همیشه سخت می‌بازد. شانس آوردیم تیم‌شان از داشتن هوادار نتوانست سود ببرد. وگرنه فشار هواداران اجازه نمی دهد بازیکن به این راحتی بازی کند. تیمشان خیلی خوب بازی می کند اما نمی‌دانم چرا نتیجه نمی گیرد.»

مدافع راست اسبق پرسپولیس ادامه داد: «من اصلا قبول ندارم که بازیکنانی که شانس دعوت شدن به تیم ملی دارند، در بازی‌های آخر، مراقب ساق‌های خود هستند. کسی که فوتبال بازی می‌کند نمی‌تواند وسط درگیری پایش را بکشد تا ضربه نخورد. اتفاقا برعکس؛ بازیکن باید تلاشش را بیشتر از هر زمانی بکند تا به تیم ملی برسد.»

وی اضافه کرد: «الان نگاه کنید پورعلی گنجی نسبت به هفته‌های اول خیلی پخته‌تر و حساب‌شده تر بازی می‌کند. اسماعیلی فر با اینکه هنوز نتوانسته جا بیفتد، ۴ پاس گل داده است. گولسیانی واقعا بدون اشتباه دفاع را رهبری می‌کند. بیرانوند الان را با بیرانوندی که هنوز به اروپا نرفته بود مقایسه کنید. بازی با پایش فوق‌العاده شده است. این نشان می دهد چقدر بازیکن می تواند در تمرینات تیم های اروپایی پیشرفت کند. با احترام به حامد لک، اگر ما پارسال بیرانوند را داشتیم، بازهم قهرمان می شدیم. وقتی چنین گلری دارید،خیال مدافعان از پشت سرشان راحت است.»

مسعود زارعی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: «باید به نکته‌ای اشاره کنم آن هم کلاس جهانی لوکادیا. او فوق‌العاده باشخصیت و قوی است. عالی به توپ ضربه می‌زند و چرخش‌هایش حرف ندارد. یک توپ در طول بازی با ملوان به او رسید و آن را هم به گل تبدیل کرد. باید به مدیریت و سرمربی بابت آوردن همچین بازیکن باکیفیتی تبریک گفت.»

وی ادامه داد: «دیاباته هم خیلی خطرناک و خوب است. حالا این به تفکر کادر فنی برمی‌گردد که همزمان از آنها استفاده کند یا نه. شما به این دو بازیکن، عبدی، پاکدل و آل کثیر را هم اضافه کنید. واقعا خط حمله ما زهر دار است و هر تیمی را به وحشت می‌اندازد.»

وی خاطرنشان کرد: «بازی بدون تماشاگر اصلا روح ندارد. اگر هواداران بودند، بدون شک بازی‌ها بیشتر جذاب و هیجانی می‌شد. معتقدم تیم‌ها بعد از جام جهانی بیشتر افت می‌کنند. البته تیم‌های مدعی خودشان را نشان دادند. سپاهان با مربی بزرگ خودش واقعا حریف سرسختی خواهد بود. ما وقتی عملکرد رامین رضائیان را می‌بینیم، نباید او را از دست می‌دادیم. ضربه به توپش عالی است. اما حیف که او را نداریم. البته که اسماعیلی فر هم تلاشش را کرده و کیفیتش را نشان داده است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار