کشتی آزاد امید‌های جهان در اسپانیا؛ معصومی و برادران فیروزپور در نیمه نهایی

تهران (پانا) - پنجمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد کمتر از ۲۳ سال (امیدها) جهان امروز در شهر پونته ودرای اسپانیا ادامه پیدا کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۷۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کشتی آزاد امید‌های جهان در اسپانیا؛ معصومی و برادران فیروزپور در نیمه نهایی

نتایج و برنامه ادامه مسابقات نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم:

احمد محمدنژاد جوان دیروز پس از غلبه بر مانوئل خانژرتسیان از ارمنستان و شکست از هورست لهر از آلمان در در دور یک هشتم نهایی حذف شد.

۶۱ کیلوگرم:

مهدی حبیب زاده امروز در دور نخست استراحت کرد و در دور یک هشتم نهایی ۱ - ۹ از اصیل آیتاکین از قزاقستان شکست خورد و با شکست حریف قزاق در یک چهارم حبیب زاده حذف شد.

۶۵ کیلوگرم:

کیان محمودجانلو دیروز در دور نخست ۷ - ۸ مغلوب حمزه آلاجا از ترکیه شد و با صعود این کشتی گیر در فینال، محمود جانلو به جدول رپشاژ رفت و در دور اول امروز ۱۰ - ۰ سعید اسلام حسینی از فنلاند را ضربه فنی کرد و در دور دوم ۹ - ۴ از سد ساموئل آلبارس از پورتوریکو گذشت. محمود جانلو در دیدار رده بندی امشب به مصاف اریک آروشانیان از اوکراین می‌رود.

۷۰ کیلوگرم:

امیرمحمد یزدانی دیروز پس از استراحت در دور اول، در دور یک هشتم نهایی ۱۵ - ۸ سرباز تالگات از قزاقستان را شکست داد و در دور یک چهارم نهایی با امتیاز عالی ۱۷ - ۷ کوتا تاکاهاشی از ژاپن را برد. یزدانی در دور نیمه نهایی ۴ - ۲ یحیی توماس از آمریکا را برد و امشب در مسابقه پایانی به دیدار گئورگی الباکیدزه از گرجستان می‌رود.

۷۴ کیلوگرم:

محمدصادق فیروزپور امروز در دور نخست ۱۰ - ۰ عطامراد چارلیف از ترکمنستان را ضربه فنی کرد و در دور یک هشتم نهایی ۶ - ۴ از سد عصمت چیفتچی از ترکیه گذشت. فیروزپور در دور یک چهارم نهایی ۴ - ۰ وادیم کوریلنکو از اوکراین را برد و در دیدار نیمه نهایی با تموری بروآشویلی از گرجستان روبرو می‌شود.

۷۹ کیلوگرم:

محمد نخودی که دیروز در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود، در دور یک هشتم نهایی با توجه به سر وزن نرسیدن، از دور رقابت‌ها کنار رفت.

۸۶ کیلوگرم:

سجاد غلامی امروز در دور اول ۶ - ۱۵ از ترنت هیدلِی از آمریکا شکست خورد و برای راهیابی به جدول بخت مجدد در انتظار صعود این حریف به فینال نشست.

۹۲ کیلوگرم:

امیرحسین فیروزپور امروز در دور اول ۱۱ - ۲ رضابک آیتموخان از قزاقستان را شکست داد و در دور یک هشتم نهایی ۱۱ - ۱ بر ادلان ویسخانوف از فرانسه غلبه کرد. فیروزپور در دور یک چهارم نهایی ۱۲ - ۰ تیویر بوآل از کانادا را ضربه فنی کرد و در دیدار نیمه نهایی با فیض الله آک تورک از ترکیه کشتی می‌گیرد.

۹۷ کیلوگرم:

امیرعلی آذرپیرا دیروز در دور نخست ۱۲ - ۲ واسیل سووا از اوکراین را مغلوب کرد و در دور یک چهارم نهایی ۱۰ - ۰ ریشارد وگ از مجارستان را ضربه فنی کرد. آذرپیرا در دور نیمه نهایی ۸ - ۰ ارتغرل آگچا از آلمان را ضربه فنی کرد و در دیدار فینال امشب با تانر اسلوآن از آمریکا روبرو می‌شود.

۱۲۵ کیلوگرم:

امیررضا معصومی امروز در دور اول ۱۱ - ۰ عادل مسیرچی از ترکیه را ضربه فنی کرد و در دور یک چهارم نهایی ۱۰ - ۰ میلان کورچیوگ از مجارستان را ضربه فنی کرد. معصوی در دیدار نیمه نهایی علیشیر یرگالی از قزاقستان را ملاقات می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار