امام جمعه بخش گلستان گفت:

اتفاقات اخیر در کشور نتیجه کم‌کاری مسولین در حوزه‌های دینی و فرهنگی است

بهارستان(پانا) - امام جمعه بخش گلستان اتفاقات اخیر در کشور را نتیجه غفلت و عدم آگاهی مردم نسبت به مسائل فرهنگی و دینی و کم‌کاری مسئولین در این حوزه دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۶۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اتفاقات اخیر در کشور نتیجه کم‌کاری مسولین در حوزه‌های دینی و فرهنگی است

حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه بخش گلستان در بیست و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی گفت: در طول سه سال آموزش مجازی در سایه غفلت مسئولین و والدین، دانش‌آموزان تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته‌اند و بدون آگاهی، در دام تبلیغات رسانه‌ای کشورهای غربی و تجزیه طلبان افتاده و آینده تحصیلی و شغلی خود را ویران می‌کنند.

امام جمعه بخش گلستان ادامه داد: در طول 44 سال انقلاب در کشور به دلیل کم‌کاری مسئولین نتوانستیم به خوبی مردم را نسبت به موضوعات دینی و فرهنگی آگاه کنیم و دشمن از همین غفلت ما سواستفاده کرده و با توجه به ابزارهای رسانه ای پیشرفته‌ای که در اختیار دارند ذهن مردم را به سمت فرهنگ غربی کشانده‌اند و جامعه را به سمت بی‌بند و باری به پیش میبرند.

نورپور ادامه داد: کشورهای اروپایی مکررا صحبت از دموکراسی و حقوق بشر می‌کنند اما شاهد هستیم که چگونه این موضوعات را زیرپا می‌گذارند. ما باید مردم را نسبت به دشمنان ایران آگاه کنیم که در طول این سال‌ها چه جنایاتی را مرتکب شده اند.

وی اضافه کرد: کشورهای اروپایی که دائما در رسانه‌های خود از ناآرامی‌ها حمایت می کنند و دم از آزادی زنان می‌زنند و از مردم ایران حمایت می‌کنند؛ اما هر ساله شاهد تحریم‌های جدیدی از سوی آمریکا و متحدانشان هستیم که علیه مردم ایران تصویب می‌کنند. مردم ایران بخصوص دانش‌آموزان و دانشجویان آگاه باشند که این فتنه‌ای که توسط منافقین در چند روز اخیر در کشور به راه افتاد، این دو قشر را هدف قرار داده‌است که آنها را از مسیر اصلی زندگی خود خارج کنند و بین مردم و مسئولین نفاق ایجاد کنند و این عزیزان باید با بالا بردن سطح آگاهی خود نسبت به این موضوعات مسیر درست را انتخاب کنند.

امام جمعه بخش گلستان، خطاب به آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش به عنوان متولی آموزش وظیفه دارد دانش آموزان را نسبت به مسائل مختلف آگاه کند و آنان را نسبت به جنایات کشورهای اروپایی به فرماندهی آمریکا آگاه کند.

نور پور با اشاره به راهپیمایی 13 آبان که در پیش رو است گفت: 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی روزی که به دنیا ثابت شد تمامی ملت ایران از نوجوانان تا افرادی که مو سپید کرده‌اند با تمام وجود پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و در این راه خون خواهند داد. شهادت دانش‌آموز رزمنده شهید حسین فهمیده به دشمنان نشان داد ملت ایران در هر سنی که باشند در مقابل هر قدرت زورگویی، مجهز به هر سلاحی ایستادگی خواهند کرد و فریب وعده‌های پوچ قدرت‌ها را نخواهند خورد.

خبرنگار: محمد اصغری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار