فرماندار نایین:

نایین در حوزه قطعه‌سازی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد

نایین (پانا) - فرماندار نایین عنوان کرد شهرستان نایین در حوزه قطعه‌سازی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد گرچه گمنام است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
نایین در حوزه قطعه‌سازی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد

آئین آغاز به کار رسمی یک شرکت دانش بنیان در شهرک صنعتی شهرستان نایین انجام شد.

محسن فیروزی، فرماندار شهرستان نایین در آئین آغاز به کار رسمی این شرکت دانش بنیان، اظهار کرد: شهرستان نایین در حوزه قطعه سازی در سطح کشور حرف برای گفتن دارد اما گمنام است و نیازمند معرفی هرچه بیشتر این حوزه در سطح استان اصفهان هستیم.

وی با تاکید بر حمایت همه جانبه مسئولان از شرکت های دانش بنیان خاطر نشان کرد: با تمام توان از شرکت های دانش بنیان حمایت خواهیم کرد و کلیه مسئولان شهرستان موظف هستند از طرح های دانش بنیان پشتیبانی کنند.

فیروزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه شهدای جامعه مهندسین تصریح کرد: امروزه مهندسین کشورمان با ایستادگی در مقابل دشمن در حوزه علم و فناوری به دنبال ارتقا، پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران هستند.

مسعود رضایی نیا نیز در آئین گفت: حوزه فعالیت شرکت دانش بنیان فناوران فیدار، تولید محصولات هیدرولیک، انواع شیرآلات هیدرولیک و محصول دانش بنیان پمپ هیدرولیک پیستونی با فشار بیش از ۲۸۰ بار است.

عضو هیئت مدیره این شرکت دانش بنیان افزود: این شرکت در سال ۱۳۹۶ تاسیس شد و در ۲۳ مهر ۱۴۰۰ سایت تولیدی خود را با متراژ ۴۰۰۰ متر در شهرک صنعتی نایین افتتاح کرد.

رضایی نیا در ادامه با اشاره به اهداف خود با توجه به افزایش تعداد نیروهای کار این شرکت در آینده، تصریح کرد: امیدواریم برنامه های خود را در کوتاه مدت و بلند مدت محقق کنیم و به ظرفیت تولید و اشتغال مدنظر خود با افزایش تعداد نیرو تا صد نفر برسانیم.

این آئین با حضور محسن فیروزی فرماندار، امید کوهی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت و تعدادی از مسئولین شهرستان در شهرک صنعتی نایین انجام شد.

دانش آموز خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار