به‌مناسبت روز جهانی عصای سفید؛

برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان در کرج

کرج (پانا) - برگزاری مراسم روز جهانی نابینایان امروز با حضور علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش البرز ، عباس کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان، کارشناسان اداره استثنایی، همکاران، اولیا‌ء و دانش‌آموزان در مدرسه استثنایی پویا ناحیه سه کرج برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۱۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی نابینایان در کرج

در ابتدا عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ضمن خوش آمدگویی به مدعوین گزارشی از عملکرد آموزشگاه نابینایان استان ارائه داد و از همکاری کادر آموزشگاه تقدیر بعمل آورد.

علی حجرگشت، مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در این مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی و میلاد مسعود امام صادق علیه السلام از تلاش همکاران و کسب موفقیت دانش آموزان تقدیر و این روز را تبریک ویژه گفت و خاطرنشان کرد: همکاران در مدارس استثنایی، به دلیل نیازهای خاص دانش آموزان زحمات بس بیشتر و گسترده تری را متحمل می شوند که نیازمند توجه و همکاری بیشتر است.

در ادامه این مراسم دانش آموزان به اجرای برنامه های متنوع از جمله دل نوشته و اجرای دسته جمعی سرود سلام فرمانده پرداختند.

در پایان از دانش آموزان مقام آور در مسابقات ورزشی و قرآنی کشور با اهدای جوایز و تقدیرنامه قدردانی شد. همچنین از زحمات همکاران با اهدای لوح تقدیر و شاخه گل قدردانی به عمل آمد. سپس اولیا در دیدار رو در رو و صمیمانه با مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی دیدار و گفت و گو کرده و خواسته های خود را مطرح کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار