اردبیل در توسعه بزرگراهی ۴۰ درصد از میانگین کشوری عقب است

اردبیل (پانا) - معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی اردبیل گفت استان اردبیل در توسعه بزرگراهی ۴۰ درصد از میانگین کشوری عقب است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۸۰۳
لینک کوتاه کپی شد
اردبیل در توسعه بزرگراهی ۴۰ درصد از میانگین کشوری عقب است

علی یوسف زاده، معاون مهندسی و ساخت راه و شهرساز اردبیل با بیان اینکه این استان در توسعه بزرگراهی ۴۰ درصد از میانگین کشوری عقب است، گفت: همه پروژه‌های بزرگراهی استان دارای ردیف ملی هستند و تلاش می‌شود طی سه سال به میانگین کشوری برسیم.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبار و نقدینگی، برای ارتقای شاخص برخورداری استان از بزرگراه‌ها، توسعه این ببه خش مورد توجه قرار گرفته و قرار است سالانه ۵۰ کیلومتر بزرگراه دراستان احداث شود.

معاون مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان ادامه داد: امروز همه پروژه‌های استان اردبیل دارای ردیف اعتباری ملی بوده و تلاش بر این است تا ۳ سال آینده به میانگین کشوری برسیم.

یوسف زاده اولویت اصلی توسعه بزرگراه‌ها را مسیر اردبیل - سرچم به طول ۱۷۸ کیلومتر اعلام کرد و گفت: بخشی از باند دوم این بزرگراه به روی خودرو‌ها گشوده شده و با تامین اعتبار به‌صورت ملی و فاینانس بانک، این پروژه در سال‌های آینده تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: احداث ۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در استان اردبیل با وجود همه مشکلات مالی و اعتباری، با همدلی و هم‌افزایی مسؤولان، تا چهار سال آینده در دست اجرا قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار