معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش:

مدرسه همواره سنگر انقلاب اسلامی و سنگر جریان‌های انقلابی بوده است

تحریم های اقتصادی دشمن را فراموش نکردیم که باعث کشته شدن هزاران دانش آموز بیمار و مبتلا به سرطان شد

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت حماسه آفرینی دانش آموزان، معلمان و جامعه بزرگ تعلیم و تربیت در تحقق اهداف انقلاب بارها مشاهده شده است.

کد مطلب: ۱۳۱۵۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه همواره سنگر انقلاب اسلامی و سنگر جریان‌های انقلابی بوده است

به گزارش روابط عمومی معاونت تربیت بدنی و سلامت، صادق ستاری فرد در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی در آکادمی ملی المپیک، ضمن تبریک ایام و اعیاد پیش رو و آرزوی توفیق و سربلندی برای خسروی وفا دبیرکل کمیته ملی المپیک در اعتلا و ارتقای ورزش قهرمانی کشور با اشاره به حوادث و اتفافات اخیر اظهار کرد: همه می دانیم که از قبل از انقلاب، در بحبوبه انقلاب و پس از انقلاب مدرسه سنگر انقلاب اسلامی و سنگر جریان های انقلابی بوده است.
وی افزود: نهضت حضرت امام (ره) نیز از مدرسه شروع و در مدرسه نهادینه و مستقر شد. در طول تاریخ معاصر از سال ۴۲ تا سال ۵۷ و بعد از آن نقش مدرسه را در تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی دیده ایم و حماسه آفرینی دانش آموزان، معلمان و جامعه بزرگ تعلیم و تربیت در تحقق اهداف انقلاب را بارها مشاهده کرده ایم.
ستاری فرد ادامه داد: دشمنان قسم خورده انقلاب، منافقین و نظام سلطه، استعمار، استکبار و استثمار، همیشه درصدد انتقام از نهاد مقدس مدرسه بوده و به دنبال این هستند که به قداست و جایگاه مدرسه آسیب بزنند. آنان عصبانی و خشمگین هستند و‌ از نهاد مدرسه، از این نهاد فرهنگی‌ و تربیتی کینه به دل دارند این کینه و خشم ریشه و پیشینه ای تاریخی دارد.
معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ریشه این کینه و خشم به اوایل شکل گیری نهضت امام از سال ۴۲ تا ایام الله ۱۳ آبان سال ۵۷ و ۱۳ ابانماه سال ۵۸ برمیگردد. در ۱۳ ابانماه سال ۵۷ در حساس ترین دوران انقلاب می بینیم که جریان ها و جنبش های دانش آموزی پیشران و حامی جریان های مردمی و دانشجویی هستند که وارد عرصه و میدان حق علیه طاغوت شده و خون خود را تقدیم انقلاب کردند و این گونه روز دانش آموز در انقلاب تثبیت شد.
وی عنوان کرد: منافقین و دشمنان این ملت ۱۳ آبان ماه سال ۵۷ و سالگرد آن در سال ۵۸ یعنی تسخیر لانه جاسوسی را بدست جنبش های دانش آموزی و دانشجویی که به تعبیر امام (ره) انقلاب دوم بود، را فراموش نمی کنند. مشخص است دشمن، دشمنی می کند و کینه ۱۳ آبان سال ۵۸ را از مدرسه و دانشگاه به دل دارد. دشمن با دانش آموز و جنبش های انقلابی دانش آموزی مبارزه کرده و می کند این دشمنی یا نیابتی است یا اصلالتی، یا آشکار است یا پنهان، یا جنگ نرم است یا جنگ سخت، یا تحریم اقتصادی است یا نفوذ فرهنگی در قالب‌های مختلف اسنادی و غیر آن.
وی اضافه کرد: امروز در دولت مردمی و انقلابی و وزارت آموزش و پرورش اسناد استعماری به نام سند ۲۰۳۰ به کنار رفته و جلوی نفوذ فرهنگی‌ گرفته شده است و این باعث خشم و عصبانی شدن آن ها شده، امروز دشمن می بیند در اجلاسیه های بین المللی ریاست جمهور، محکم، اسناد استعماری را به دیوار می کوبد و سند ۲۰۳۰ را رسوا می کند دشمن از این موضوعات عصبانی است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و‌ پرورش گفت: منافقین عصبانی هستند از جامعه معلمان و دانش آموزان که بیش از ۴۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ ۴ هزار معلم شهید و ۳۷ هزار دانش آموز شهید در جبهه های حق علیه باطل باعث روسیاهی و رسوا شدن جریان نفاق و پیروزی ملت شده است.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود؛ اگر دشمن یوم الله ۱۳ آبان ماه ۵۷ و ۵۸ و حماسه آفرینی ‌های مستمر دانش آموزان این ملت و کشور را فراموش نکرده و عداوت و دشمنی و کینه به دل دارد؛ بداند ما هم تاریخ معاصر را خوب می دانیم و ما هم فراموش نکردیم و دانش آموزان ما هم فراموش نکردند و از شما و کینه به دل داریم از چگونه مدارس ما را آماج حملات و بمباران موشکی خود قرار دادید، به یاد داریم که چگونه مدارس بی پناه و دانش آموزان معصوم و بی گناه ما را در مدارس به خون کشیدید و دستان خبیث خود را به خون پاک هزاران دختر و پسر معصوم آغشته کردید.
ستاری فرد ادامه داد: ما هرگز بمباران موشکی رژیم بعثی با پشتوانه و حمایت منافقان و کشورهای غربی را به مدارس میانه، بروجرد، کرمانشاه و بهبهان را فراموش نکردیم.
ما هرگز "نیمکت‌های سوخته" مدارس دخترانه زینبیه و ثارالله میانه و دیگر شهرها را فراموش نمی‌کنیم. جامعه ورزش نیز "مستطیل قرمز" و شهادت جوانان بی گناه در زمین‌ فوتبال چوار را فراموش نمی کند.
حتما میدانید و بدانید جامعه تعلیم و تربیت و جامعه ورزش خیانت و خباثت و جنایت شما را هرگز فراموش نمی کند بدانید جامعه تعلیم و تربیت پای آرمان های انقلاب و شهدا خواهد ماند و رهروان راه شهدا، امام شهدا و رهبر حکیم انقلاب اسلامی هستند.
سخنگوی وزارت آموزش و پرورش افزود: ما نیز تحریم های اقتصادی دشمن را فراموش نکردیم که باعث کشته شدن هزاران دانش آموز بیمار و مبتلا به سرطان شد. نفوذ از طریق گروه های مرجع برای ما یک خط شناخته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار