آمادگی معاونت امور زنان برای مشارکت با سازمان نهضت سوادآموزی در پیشگیری از رشد بی‌سوادی

تهران (پانا) - معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست‌جمهوری برای مشارکت معاونت امور زنان با سازمان نهضت سوادآموزی برای پیشگیری از رشد بی‌سوادی و توجه به بازماندگان از تحصیل اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی معاونت امور زنان برای مشارکت با سازمان نهضت سوادآموزی در پیشگیری از رشد بی‌سوادی

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، انسیه خزعلی با اشاره به اهمیت نقش سواد در جامعه کنونی گفت: نباید سواد در محدوده خواندن و نوشتن منحصر و محدود گردد، بلکه باید به نقش سواد در سبک زندگی هم توجه خاص و ویژه داشته باشیم. پدران و مادران باید با شرایطی که فرزندانشان روبرو هستند نیز آشنا شوند.

وی افزود: دوران کرونا باعث شد که تعدادی از دانش آموزان از علم آموزی در مدرسه باز بمانند و باید برای این گروه از جاماندگان از تحصیل تصمیم درست و به هنگام گرفته شود و از روش های مختلف می توان برای حل این موضوع استفاده کرد.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به شرایط مطلوب کشور در امر سوادآموزی تأکید کرد و گفت: سرعت ما در ریشه‌کنی بی‌سوادی نسبت به بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای همسایه بسیار بالا و سطح سواد در حد مطلوبی است و به زودی شاهد ریشه کنی بی سوادی در کشور خواهیم بود.

در پایان با حضور خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از کتاب‌های جدیدالتألیف ویژه زنان عشایر که در سازمان نهضت سوادآموزی تألیف و آماده شده است، رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار