رئیس شورای شهر زنجان خبر داد

خرید ۲۳ دستگاه اتوبوس جدید برای خدمت‌رسانی به شهروندان زنجانی

زنجان (پانا) - رئیس شورای اسلامی شهر از خرید ۲۳ دستگاه اتوبوس جدید توسط شهرداری برای خدمت‌رسانی به شهروندان زنجانی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
خرید ۲۳ دستگاه اتوبوس جدید برای خدمت‌رسانی به شهروندان زنجانی

مجید ناصحی‌مقدم امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان ضمن گرامیداشت هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت حضرت محمد(ص) و همچنین هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته اتفاقی در تهران افتاد و یک نفر فوت کرد که موجب اعتراضات و سپس موجب اغتشاشات شد که امنیت مردم را سلب کرد و متاسفانه عده‌ای این اتفاق را دست‌آویز قرار دادند.

ناصحی‌مقدم با اشاره به فضاسازی رسانه‌ای دشمن افزود: میلیون‌ها ایرانی در اربعین امسال به عراق رفتند و زائر کربلای معلا شدند و عراقی‌ها بهترین تکریم را از زائران داشتند اما متاسفانه صدها رسانه فارسی زبان علیه ملت ایران هر روز فضاسازی می‌کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به دلیل همین فضاسازی‌ها انتظار داریم خدماتی که در سطح شهر به شهروندان ارائه می‌شود به‌صورت صحیح و درست رسانه‌ای شود در حالی که دشمنان، کوچکترین نقص را ده‌ها برابر بزرگتر در رسانه‌های خود نشان می‌دهند اما ملت ایران از این اتفاق نیز به خوبی عبور خواهد کرد.

وی اظهار کرد: 23 دستگاه اتوبوس جدید برای شهرداری زنجان خریداری شد که اعتبار مورد نیاز آن با هماهنگی شورا، شهرداری و کمیته تطبیق مصوبات در فرمانداری زنجان به تصویب رسید و تامین شد.

ناصحی‌مقدم با بیان اینکه محور پادگان به زودی افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در این محور انجام شده و فقط تامین روشنایی باقی مانده که که به محض تامین روشنایی افتتاح می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه رویکرد شورا و شهرداری زنجان، خدمت به مردم است، گفت: از سایر دستگاه‌ها نیز انتظار می‌رود که جنین رویکردی داشته باشند تا مشکلات مردم حل شود.

وی افزود: حل مشکلات کوی نانوایان (خرداد) ارتباطی به شهرداری نداشت اما شهرداری با رویکرد حل مشکل مردم به این شهرک ورود کرد که امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز به این رویکرد بپیوندند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار