عصرانه‌های شاد «بچه‌های محل» در فرهنگسرای مهر

تهران (پانا) - ویژه‌برنامه هفتگی «بچه‌های محل» در قالب اجرای مسابقات ورزشی، بازی و سرگرمی در محوطه باز بوستان بعثت برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۴۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
عصرانه‌های شاد «بچه‌های محل» در فرهنگسرای مهر

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19؛ فرهنگسرای مهر؛ در نظر دارد؛ با اجرای برنامه های هفتگی«بچه های محل» یک سری مسابقات هاکی روی میز و فوتبال دستی برای کودکان و همچنین مسابقات هوش و سرگرمی برای نوجوانان؛ ضمن خلق لحظاتی شاد و مفرح برای این عزیزان زمینه ارتقاِی سطح آگاهی و اطلاعات عمومی شرکت کنندگان این عصرانه های شاد را نیز فراهم کند.
گفتنی است؛ این برنامه که از نیمه دوم مهر آغاز و تا نیمه اول آذرماه ادامه خواهد داشت؛ هر هفته روز های یکشنبه از ساعت 15 تا 17 با حضور پر شور کودکان و نوجوانان محله های (منطقه 19) در بوستان بعثت(فرهنگسرای مهر) برگزار می شود.
همچنین ویژه برنامه ای دیگر با عنوان «خنکای مهر» ویژه ی دانش آموزان به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت سه شنبه 19مهرماه درهمین ساعت با حضور کودکان و نوجونان به همراه والدین در قالب بازی و سرگرمی های یاد شده در بوستان بعثت برگزار می شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی: خانی آباد نو، خیابان شهید لطیفی، کوچه تگرگ، فرهنگسرای مهر؛ مراجعه کنند یا برای کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن 55037766-021 تماس حاصل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار