در هفته ناجا صورت گرفت؛

دیدار مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش‌آموزان با فرمانده نیروی انتظامی مراغه

مراغه (پانا) - در اولین روز از هفته ناجا مدیر آموزش و پرورش مراغه و جمعی از دانش‌آموزان دبستان شرف1 با فرمانده نیروی انتظامی منطقه مراغه دیدار کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۳۸۷۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیر آموزش و پرورش و جمعی از دانش‌آموزان با فرمانده نیروی انتظامی مراغه

حسین اکبریان ضمن تبریک هفته ناجا به فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی گفت: اوج اقتدار و نظم جامعه را بعد از دفاع مقدس مرهون نیروهای نظامی و انتظامی کشور هستیم.

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش مراغه افزود: ارتباط نیروی انتظامی و آموزش و پرورش در دوران طلایی خود قرار دارد و رویکرد تعاملی ویژه ای جاریست.

اکبریان ادامه داد: همکاری در حوزه آموزش مهارت‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و همچنین ترویج فرهنگ ترافیکو نکات ایمنی از جمله محورهای تعاملات ما خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی منطقه مراغه نیز ضمن قدردانی از حضور دانش آموزان و مسئولان آموزش و پرورش گفت: پیرو فرمایش پیامبر اکرم (ص) ارزش دو نعمت امنیت و تندرستی از نظر مردم پوشیده است و نیروهای انتظامی همواره حافظ امنیت مردم در جامعه هستند.

سرهنگ توحید فارسی خاطرنشان کرد: شعار امسال هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهر - پلیس خادم مردم و مردم حامی پلیس، نشان از مردمی بودن نیروهای انتظامی و رابطه تنگاتنگ و صمیمی دارد.

شایان ذکر است دانش آموزان پیشتاز دبستان شرف1 نیز با حضور در این دیدار به اجرای برنامه پرداخته و این هفته را تبریک گفتند. دانش آموزان سایر مدارس نیز طی برنامه های جداگانه در مراکز انتظامی و کلانتری های شهرستان حضور پیدا می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار