رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران:

ورودی فراوان پرونده‌های قضایی موجب سختی کار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران عنوان کرد، تعداد ورودی فراوان پرونده‌ها و نوع‌ آنها، هر ساله موجب سختی کار می‌شود و همکاران اکنون به مراتب بیش از وسع خود و فراتر از استاندارد، مشغول کار قضایی و ارائه خدمت هستند که جای قدردانی دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۰۳
لینک کوتاه کپی شد
ورودی فراوان پرونده‌های قضایی موجب سختی کار می‌شود

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، یحیی جعفری در بیست و سومین بازدید خود از مجتمع‌های قضایی تهران در سال جاری، از مجتمع قضایی شهید بهشتی در نشست با قضات این مجتمع اظهار داشت: مجتمع قضایی شهید بهشتی همواره از حیث ترکیب نیروی قضایی و اداری سرآمد بوده است و ما به وجود چنین همکاران وزین و شریف افتخار می‌کنیم.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران افزود: بدیهی است عدم تناسب حقوق و مزایا با میزان کار محوله و عدم توجه به امور رفاهی و معیشتی، موجب افت انگیزه و عدم تمرکز پرسنل و در نتیجه مخدوش شدن امر خدمت‌رسانی می‌شود.

وی تصریح کرد: نیت خالص و علاقه و احساس تکلیف باعث شده است امور قضایی با همت مضاعف پرسنل خدوم قضایی و اداری به خوبی انجام شود و با وجود وارده بالا و سختی‌های یاد شده، همواره شاهد تلاش بیشتر و عملکرد بهتر هستیم.

جعفری پس از شنیدن نقطه نظرات و ایده‌های مناسب قضات اعلام کرد: قضات خوش فکر و برنامه‌ریزی خوبی داریم و لازم است فکر و ایده مکتوب و منعکس شود تا به مراجع ذیربط ارسال شود تا بلکه در کارشناسی‌ها از آنها استفاده شود و این امر می‌تواند برخی معضلات و مشکلات را حل کند.

در راستای سند تحول قضایی، برنامه‌ریزی انجام شده و بازدیدهای مستمر و هفتگی، یحیی جعفری رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بیست و سومین بازدید خود از مجتمع‌های قضایی تهران در سال جاری، از مجتمع قضایی شهید بهشتی بازدید و ضمن دیدار با برخی از همکاران و مراجعان مردمی در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت.

در این بازدید در راستای کاهش موجودی و بیشترین مختومه در پنج ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ از زحمات همکاران قضایی و اداری ساعی که موفق به کسب تقدیر نامه از رئیس کل دادگستری استان شده بودند، توسط رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل کار آنها تقدیر شد.

در این برنامه عادل ترازوی‌زر معاون امور حقوقی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران و مهدی فلاح مدیر دفتر کل محاکم در معیت رئیس کل محاکم تهران پاسخگوی مشکلات و سوالات همکاران و مراجعان مردمی بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار