پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، در پی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان پیام تسلیتی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۰۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در پی ارتحال ملکوتی حضرت آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه سابق کرمان

متن پیام احمد اسکندری نسب به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
رحلت عالم ربانی و وارسته، حضرت آیت الله سید یحیی جعفری رحمت الله علیه، امام جمعه سابق کرمان موجب تاثر و تالم فراوان خاطر شد. این عالم دینی سالیان طولانی از عمر پر برکت خود را در مسیر تعلیم و تعلم و اعتلای دین مبین اسلام صرف کرد و منشاء خدماتی ماندگار برای استان و مردم دیار کریمان بود.
‌این عالم جلیل‌القدر از سرمایه‌های انقلاب اسلامی و از شخصیت‌های‌ ارزشمند و چهره ماندگار فرهنگی استان بودند و در تمام عمر پر خیر و برکت خود به آموزش علوم قرآنی، ترویج معارف اسلامی و احیای ارزش‌های دینی و تعالی استان پرداختند.
در طول مسیر انقلاب اسلامی این مجاهد نستوه، همواره از یاران صدیق حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب بود و باهمت و تلاش والا، خدمات ارزشمندی را به انقلاب اسلامی به ویژه مردم عزیز و قهرمان پرور استان کرمان ارائه نمودند.
اینجانب به نمایندگی از فرهنگیان و دانش آموزان استان کرمان فقدان این عالم بزرگوار را به خانواده ایشان، مردم همیشه سرافراز استان کرمان، حوزه‌های علمیه و جمیع دوستداران و ارادتمندان ایشان، تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن عالم وارسته علو درجات، رحمت واسعه پروردگار و برای بیت مکرم و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می‌نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار