رییس سازمان ملی استاندارد:

طی یکسال گذشته رتبه سازمان ملی استاندارد ایران، در جهان از ۲۶ به ۲۲ ارتقا داده شد

تهران (پانا) - رییس سازمان ملی استاندارد، پیش از ظهر امروز  در دیدار با حجت الاسلام والمسلین سیدجواد شهرستانی نماینده آیت‌الله سیستانی، با اشاره به رویکرد جدید سازمان ملی استاندارد ایران، عنوان کرد، در دوره تحولی‌ این سازمان، بهره‌مندی از رهنمودهای مراجع تقلید و علما جایگاه ویژه‌ای دارد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۳۹۵
لینک کوتاه کپی شد
طی یکسال گذشته رتبه سازمان ملی استاندارد ایران، در جهان از ۲۶ به ۲۲ ارتقا داده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از استاندارد، رییس سازمان ملی استاندارد ایران با بیان اینکه این سازمان زیر نظر مستقیم رئیس جمهور قرار دارد، عنوان کرد: این اتفاق در بسیاری از کشورهای جهان از جمله روسیه نیز رخ داده است.
معاون رییس جمهور به ارتقای رتبه بین المللی این سازمان در بین ۱۶۷ کشور عضو ایزو اشاره کرد و افزود: با تلاش‌های انجام شده طی یکسال گذشته توانستیم رتبه سازمان ملی استاندارد ایران را در جهان از ۲۶ به ۲۲ ارتقا دهیم.
اسلام پناه همچنین با اشاره به عضویت سازمان ملی استاندارد ایران در ۱۲ مجمع بین المللی، گفت: در دولت مردمی آیت الله رئیسی اولویت ما استقرار استانداردهای بین المللی و ملی در کشور است.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه در واردات کالاهای اساسی نظارت کامل داریم، تصریح کرد: تلاش ما بر این است با استناد به قانون ، حقوق مردم را ادا کرده و در کیفیت به تراز قابل قبولی برسیم.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران صبح امروز برای دیدار با مراجع عالی قدر به استان قم سفر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار