مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران ‌آذربایجان آغاز شد

اردبیل (پانا) - مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران - آذربایجان در مسیر سرعین به تبریز آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مرحله چهارم تور دوچرخه‌سواری ایران ‌آذربایجان آغاز شد

مرحله چهارم سی‌ و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی ایران - آذربایجان با حضور مسئولان عالی و متولیان ورزش استان اردبیل از مقابل هتل لاله شهر گردشگری سرعین به سمت تبریز آغاز شد.

مرحله چهارم و ماقبل پایانی تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران - آذربایجان با ۱۹۷.۹ کیلومتر طولانی‌ترین مسیر تور است، که بین شهرهای سرعین و تبریز برگزار می‌شود.

سی‌ و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی ایران - آذربایجان با شرکت ۶۲ دوچرخه‌سوار در قالب هشت تیم خارجی و سه تیم داخلی و در ۵ مرحله از هفتم تا یازدهم مهرماه به مدت پنج روز به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

تیم‌های ترنگانو مالزی، پروتاچ آفریقای جنوبی، بایک‌آید آلمان، روجای اندونزی، سیدی‌آلی مراکش، تی‌سی‌سی تایلند، تارتلتو ایزورکس بلژیک و تیم ملی عراق تیم های خارجی و تیم ملی ایران، دانشگاه آزاد تبریز و آرویج شرق مازندران تیم‌های داخلی حاضر در این تور دوچرخه سواری هستند.

مرحله نخست این تور دوچرخه سواری روز پنجشنبه در مسیر ۱۵۳.۸ کیلومتری تبریز به ارومیه، مرحله دوم روز جمعه در مسیر ۱۴۸.۹ کیلومتری تبریز تا منطقه آزاد ارس (جلفا)، مرحله سوم روز شنبه در مسیر ۱۸۶.۲ کیلومتری ارس - کلیبر، مرحله چهارم روز یکشنبه در مسیر ۱۹۷.۹ کیلومتری شهر گردشگری سرعین تا تبریز و مرحله آخر (پنجم) روز دوشنبه در داخل شهر تبریز برگزار می شود.

تور بین المللی دوچرخه سواری ایران - آذربایجان قدیمی‌ترین و یکی از معتبرترین تورهای دوچرخه‌سواری در قاره آسیا و تنها تور منطقه خاورمیانه است که از سال ۱۳۶۵ آغاز شده و در سال ۷۱ تیم‌های خارجی نیز به آن اضافه شد.

سی‌ و پنجمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین المللی ایران - آذربایجان با شرکت ۶۲ دوچرخه‌سوار در قالب ۱۱ تیم خارجی و داخلی و در ۵ مرحله از هفتم تا یازدهم مهرماه به مدت پنج روز به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است و از استان اردبیل علی اصغر موسی‌زاده در این دوره از مسابقات حضور دارد.

برگزاری تور بین‌المللی تور دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان بهترین ظرفیت برای معرفی صنعت گردشگری این خطه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار