مرحله پنجم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان آغاز شد

اردبیل (پانا) - مرحله پنجم سی و چهارمین تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان امروز از شهرگردشگری سرعین استان اردبیل آغاز شد.

کد مطلب: ۹۵۹۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
مرحله پنجم تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران - آذربایجان آغاز شد

در این مرحله ۷۲ دوچرخه‌سوار حاضر در این رقابت‌ها مسیر ۱۹۸ کیلومتری سرعین به تبریز را رکاب خواهند زد.

در مرحله چهارم این رقابت‌ها که دیروز در مسیر تبریز به سرعین برگزار شد، ایگور چژان رکابزن قراقستانی اول شد و ساوا نوویکوف از روسیه و ایستانیسکو باشلو از بیل‌ روس به ترتیب به مقام دوم و سوم دست یافتند.

پیراهن قرمز و سفید (کوهستان) مرحله چهارم به حمید پورهاشمی از تیم ملی ایران، پیراهن سبز امتیازی به محمد گنج خانلو از سپاهان و پیراهن سفید رکابزن زیر ۲۵ سال به ساوا نوویکوف از روسیه رسید.

پیراهن طلایی این مرحله نیز به ساوا نوویکوف تعلق گرفت.

و چهارمین دوره تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان از دهم تا چهاردهم مهرماه در استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در حال برگزاری است.

امسال ورزشکاران ۸۷۷ کیلومتر در مجموع رکاب می‌زنند و در پایان هر مرحله همراه با اهدای جوایز نفرات برتر، چهار پیراهن طلایی (نفر اولی که با کمترین زمان به خط پایان رسیده)، سفید (جوان ‌ترین رکابزنی که به خط پایان رسیده و زیر ۲۵ سال است)، سبز (برنده امتیازی) و قرمز با نقاط سفید (نفر اولی که زودتر از همه مسیر سخت کوهستان را به پایان رسانده) اهدا می‌شود.

نخستین دوره این رقابت‌ها در سال ۱۳۶۵ در سطح ملی و با حضور تیم‌های ایرانی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار