مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس :

شهیدان تکلیف خودشان را در زمان دفاع مقدس انجام دادند

شیراز (پانا) - مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس گفت شهیدان به ‌تکلیف و وظیفه خود عمل کردند و تفاوت آنها با بسیاری دیگر در بصیرت آنهاست.

کد مطلب: ۱۳۱۲۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شهیدان  تکلیف خودشان را در زمان دفاع مقدس انجام دادند

سردار سعید کوشکی جهرمی به مناسبت هفته دفاع مقدس بیان کرد: به گفته رهبر معظم انقلاب ، بصیرت سه جزء دارد که اولین جزء آن عمل به هنگام، دومین جزء به اندازه بودن و آخرین جزء خالصانه بودن در امور است که شهیدان به سه جزء آن به صورت کامل عمل کرده‌اند.

وی گفت: دین خدا را بصیران نگه داشتند، هنگامی که به دین خدا می‌‌نگریم تعدادی حرکت دهنده هستند و تعدادی هم بصیرت یافتگان هستند و قرآن آنچه را برای ما شاخص کرده بصیرت است.

وی اشاره کرد: جبهه ما تنها به بصیرت محدود نمی شود، در دشمن هم پیش قراولانی وجود دارد که آنها هم بصیرتی ایجاد می‌کنند اما بصیرتی که به حرکت کفرآلود نهاد می‌شود، اما دشمنان ما هیچ وقت به وحدت نخواهند رسید و دشمنان از ناکامی‌های خود بسیار ناراحت و اندوهگین هستند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس در پایان بیان کرد: ما هنگامی که در این جبهه قرار می‌گیریم در امتداد خداوند هستیم و پیامبران، امامان، علما، مقام معظم رهبری در امتداد و طول خدا قرار دارند و به همین دلیل بایست از مقام معظم رهبری پیروی کرد چون در امتداد خداوند متعال قرار دارد.

دانش‌آموز خبرنگار: امین رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار