جلگه رخ میزبان 5 هزار و 300 ‌زائر رضوی

جلگه رخ (پانا) - در دهه آخر ماه صفر، جلگه رخ میزبان 5 هزار و 300 زائر پیاده امام رضا (ع) شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
جلگه رخ میزبان 5 هزار و 300 ‌زائر رضوی

در دهه آخر ماه صفر و همزمان با ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع)، جلگه رخ میزبان بیش از 5 هزار و 300 زائر پیاده امام رضا(ع) شد.

حمید قلی زاده، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ در این رابطه گفت: با توجه به واقع شدن جلگه رخ در شاهراه جنوبی شهر مشهد، همه ساله در ایام ماه صفر، خیل عظیمی از مشتاقان اهل بیت(ع) از این مسیر، به صورت پیاده، راهی مشهد مقدس می شوند و اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ، در کنار سایر دستگاه های اجرایی افتخار میزبانی از این عزیزان را دارد.

قلی زاده افزود: با پیش بینی های انجام شده و فراهم کردن امکانات لازم، 12 فضای آموزشی در 2 نقطه شهری و 5 روستای منطقه به مدت 10 روز در اختیار بیش از پنج هزار و300 زائر قرار گرفت. بحمدالله با همراهی سایر دستگاه ها و کمک خیرین و عاشقان اهل بیت، حدود 20 هزار بسته غذایی در این مدت بین زائرین توزیع شد. علاوه بر این در طول مسیر، 5 موکب و ایستگاه صلواتی، خدمات رفاهی، امدادی و پزشکی لازم را به زائران ارائه دادند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه جلگه رخ در پایان گفت: خدمت به زائران امام رضا(ع) افتخاری است که در این ایام نصیب مردم جلگه رخ می شود و من از همه خادمین، بویژه همکاران و نیروهای خدماتی آموزش و پرورش منطقه تشکر می کنم و امیدوارم همه ما مورد عنایات آقا امام رضا(ع) قرار بگیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار