مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان:

کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» به مناطق محروم استان سمنان اعزام شد

سمنان (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، از اعزام کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» به مناطق محروم استان سمنان خبر داد و گفت این تجهیزات آموزشی در میان ۱۱ منطقه کم‌برخورداراستان توزیع می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» به مناطق محروم استان سمنان اعزام شد

امیرحسین قزوینیان، در حاشیه اعزام این تجهیزات آموزشی در گفت و گو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» که شامل تجیزات آموزشی و هنرستانی است، از امروز به‌صورت نمادین به مناطق محروم و کم برخوردار اعزام شد.

وی با اشاره به توزیع این تجهیزات آموزشی در میان ۱۱ منطقه کم برخوردار استان سمنان مانند میامی، بسطام و سایر مناطق محروم اظهارداشت: این اقلام شامل میز، نیمکت، تخته‌سیاه و وایت برد، میز و صندلی معلم، پرینتر،کامپیوتر و سایر تجهیزات است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان، اعتبار هزینه‌شده برای خرید این تجهیزات آموزشی را 3 هزارمیلیارد تومان ذکر کرد و افزود: این تجهیزات آموزشی خارج از اعتبارات ملی و از محل اعتبارات صرفه‌جویی تهیه شده است.

قزوینیان، رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی و ایجاد نشاط در مناطق کم‌برخوردار را مهمترین هدف اعزام کاروان تجهیزاتی «مهر و عدالت» به مناطق محروم استان سمنان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ 50 میلیارد ریال تجهیزات بابت هوشمندسازی اعم از رایانه و نمایشگر تعاملی نیز در حال خریداری است که به‌زودی و احتمالاً در هفته آینده در سطح مدارس استان توزیع می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار