خروش انقلابی مردم قم علیه هنجارشکنان

قم (پانا) - مردم بیدار قم، امروز پس از نماز جمعه با برپایی راهپیمایی باشکوه بر حمایت از مدافعان امنیت و برخورد با هنجارشکنان تاکید کردند.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
خروش انقلابی مردم قم علیه هنجارشکنان

مردم بصیر، بیدار و انقلابی قم امروز با وجود گرمای شدید هوا، پس از اقامه نماز جمعه در مصلای قدس به امامت آیت الله سید محمد سعیدی، از مسیر مصلای قدس قم، میدان جانبازان، خیابان شهدا و خیابان معلم تا بیت تاریخی امام خمینی(ره) را با فریادهای دشمن شکنانه طی کردند.

سیل جمعیت راهپیمایان قمی که غالبا به صورت خانوادگی و با همراهی فرزندان نوجوان خود حضور پیدا کرده بودند، به حدی بود که خروج کامل نمازگزاران از مصلی به سمت مسیر راهپیمایی، قریب یک ساعت به طول انجامید.

راهپیمایان در حالی که دست‌نوشته هایی مبنی بر محکومیت اهانت کنندگان به ارزش های اسلامی در دست داشتند، با مشت های گره کرده فریادهای خروشان و شعارهای انقلابی خود را علیه آمریکایی، ضد رژیم صهیونیستی و ضد منافقان سر دادند.

راهپیمایی امروز جانی دوباره به ارزش های انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و آرمان های بلند امام راحل و رهبر معظم انقلاب بخشید و شرکت کنندگان در راهپیمایی، بر ایستادگی کامل در جهت حفظ آرمان های نظام اسلامی و برخورد قاطعانه با توطئه گران داخلی و خارجی تاکید کردند.

جمع زیادی از دانش آموزان و فرهنگیان و مسئولان آموزش و پرورش قم نیز در راهپیمایی امروز حضور داشتند.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار