رئیس اداره شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی:

زنگ ایثار و شهادت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است

مشهد(پانا)‌ - رئیس اداره شاهد و ایثار گران آموزش و پرورش خراسان‌رضوی عنوان کرد درآستانه آغاز سال تحصیلی جدید و مصادف شدن آن با هفته دفاع مقدس زنگ ایثار و شهادت در مدارس نواخته می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۱۱۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ ایثار و شهادت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس است

علی غفاریان پناهی، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش خراسان رضوی در گفت و گو با پانا گفت: همه ساله شروع مدارس مصادف با هفتۂ دفاع مقدس است ، و ما همیشه در آغاز سال تحصیلی زنگ ایثار و شهادت را در مدارس می نوازیم؛ این زنگ نمادی از ایثار و ترویج فرهنگ شهادت و ازخود گذشتگی در میان دانش آموزان است.

وی گفت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا یکی از نمادهای ارزشی انقلاب در آموزش و پرورش است و خوشبختانه خداوند این توفیق را به ما داده است تا در این راستا به جمهوری اسلامی ایران خدمت کنیم .

غفاریان پناهی افزود : در ادارۂ شاهد شاخص هایی را دارا هستیم،از قبیل طرح یاد یاران ، که در هفتۂ پیش رو به دیدار خانواده شهدا وجانبازان می پردازیم و در طول سال به مناسبت های مختلف این طرح را دنبال خواهیم کرد.

غفاریان پناهی در رابطه با طرح میثاق با شهدا گفت: هدف از طرح میثاق با شهدا غبارروبی مزار شهدا است که امروز در خدمت برخی از دانش آموزان و مسئولین عالی رتبه بودیم، در این طرح بیعت با آرمان های امام و شهدا را تثبیت کرده و سعی می کنیم فرهنگ ایثار را ترویج دهیم.

رئیس اداره شاهد استان گفت: طرح یادوارۂ شهدا را در مدارس دنبال می کنیم و به خواست خداوند در سال جدید ۱۴۹ یادواره را مد نظر خواهیم داشت و از طریق دانش آموزان این مسیر را دنبال می کنیم تا مروج فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.

خبرنگار: نازنین زینب ایمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار