به‌مناسبت هفته دفاع‌مقدس برگزار شد؛

‌جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی شهرستان کوهرنگ به‌مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولان آموزش و پرورش و حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۴۵۲
لینک کوتاه کپی شد
‌جلسه کمیته اجرایی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان شهرستان کوهرنگ

علی یوسفی بابادی سرپرست اداره آموزش و پرورش،علی بدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی،جمعی از معاونین و کارشناسان از جمله افراد حاضر در این نشست بودند.

در ابتدای این جلسه سروان پاسدار "علی بدری" فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان کوهرنگ ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی شهرستان کوهرنگ پرداخت.

"علی یوسفی بابادی" مدیر آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس خصوصا شهدای فرهنگی و دانش آموز از همکاری های مستمر مدیریت آموزش وپرورش و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان با سپاه شهرستان تشکر کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرموده :‌شما موظفید این انقلاب را حفظ کنید و آن را آراسته، خالص، سالم و به همان شکل که از شهدا تحویل گرفته اید تحویل حضرت ولی عصر دهید،گفت: انقلاب اسلامی امانتی است که باید مراقب بود خدشه ای به آن وارد نشود.

وی افزود: اداره آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ آمادگی کامل جهت همکاری با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در برنامه های هفته دفاع مقدس را اعلام می‌کند.

همچنین شایان ذکر است زنگ دفاع مقدس در مدارس شهرستان کوهرنگ هم همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان نواخته خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار