نشست کمیته اجرایی طرح ۳۱۳ در کوهرنگ

کوهرنگ (پانا) - اولین‌ جلسه کمیته اجرایی طرح ۳۱۳ سازمان دانش‌آموزی در شهرستان کوهرنگ با محوریت شناخت و معرفی الگو‌های تمدن‌ساز این شهرستان در آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۴۵۴۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست کمیته اجرایی طرح ۳۱۳ در کوهرنگ

در این نشست که با حضور علی یوسفی، مدیر آموزش و پرورش، روح الله غیبی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین و کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، روئسای مجامع مربیان پیشتاز و روئسای مجالس دانش آموزی شهرستان کوهرنگ در سالن جلسات مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

علی یوسفی، مدیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به پیوند بین طرح ۳۱۳ سازمان دانش‌آموزی با خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر هویت بخشی ملی و اسلامی گفت: طرح 313 به‌عنوان یک برنامه تربیتی و فرهنگی موجب تقویت هویت بومی، ملی و اسلامی دانش‌آموزان می‌شود و به شکل‌گیری تشکیلات درون‌مدرسه‌ای در راستای تحقق اهداف متعالی انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

همچنین رضا شیروانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ ضمن تاکید بر اهمیت اجرای طرح ۳۱۳ در سطح مدارس شهرستان گفت: هدف از اجرای طرح ۳۱۳ سازمان دانش آموزی شناسایی و معرفی شخصیت‌های برجسته، الگو و تمدن‌ساز هر شهرستان است که به زودی بخشنامه بومی شده این‌ کنگره به مدارس ابلاغ و در شهرستان کوهرنگ به مرحله اجرا در خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار