مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

کسانی که حائز شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان نشده‌اند، به هسته گزینش استان مراجعه نکنند

منتظر صدور کارنامه از طرف سازمان سنجش باشید

آذربایجان شرقی (پانا) - در پی اعلام نتایج کنکور سراسری، اداره هسته گزینش آموزش و پرورش آذربایجان شرقی اعلام کرد که کسانی که حایز شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان نشده‌اند، به این اداره مراجعه نکنند.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کسانی که حائز شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان نشده‌اند، به هسته گزینش استان مراجعه نکنند

حسین محمدزاده کمالی در گفت و گو با خبرنگار پانا ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اعلام نتایج کنکور سراسری، آن دسته از عزیزانی که دانشگاه فرهنگیان را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده و حائز شرایط قبولی در دانشگاه فرهنگیان نشده اند به استحضار آنها می‌رسانم که برای پیگیری علت عدم قبولی خودشان نیازی برای مراجعه به هسته گزینش استان یا ادارات آموزش و پرورش نمی‌باشد.

وی ادامه داد: عزیزانی که قبول نشده اند، باید منتظر صدور کارنامه از طرف سازمان سنجش باشند که معمولاً حدود یک هفته بعد از اعلام نتایج صادر می شود.

کمالی افزود: در صورت دریافت کارنامه توضیحاتی که نسبت به عدم قبولی خودشان در آن کارنامه مشاهده خواهند کرد اگر ارجاع به گزینش داده شده باشند، آن موقع به هسته گزینش استان مراجعه خواهند کرد در غیر این صورت امکان دارد که از لحاظ رتبه علمی یا مصاحبه علمی قبول نشده باشند و لذا خواهشمند است تا اخذ کارنامه از طرف سازمان سنجش از مراجعه و یا تماس با هسته گزینش در این خصوص خودداری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار