مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران؛

رویکرد آموزش و پرورش استان تهران در آغاز سال تحصیلی جدید، کیفی‌سازی امر تربیت است

قرچک(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اجلاس مدیران مدارس شهرستان قرچک رویکرد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان را در آغاز سال تحصیلی جدید، کیفی‌سازی امر تربیت برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۱۰۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد آموزش و پرورش استان تهران در آغاز سال تحصیلی جدید، کیفی‌سازی امر تربیت است

مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس شهرستان قرچک ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های مدیران برای بازگشایی مدارس، از نتیجه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها ابراز امیدواری کرد و گفت: امید داریم تلاش‌ها و پیگیری‌های شما مدیران مدارس برای برگزاری مهری باشکوه توام با فرایند حضوری کامل در مدرسه با هدف اعتلای روزافزون تربیت و نیز قرارگیری دانش‌آموزان در مسیر مقرر تربیتی قرار گیرد.

وی پایه و اساس برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش را ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا دانست و تاکید کرد: اولین و مهم‌ترین کاری که شما مدیران مدارس تدبیر کردید، ثبت‌ نام دانش‌آموزان است؛ رکنی که پایه و اساس تمام برنامه‌ریزی‌های ما در آموزش و پرورش می‌باشد؛ در واقع ملاک و معیار تمام رویدادها در آموزش و پرورش، همین ثبت‌نام دانش‌آموزان در سامانه سیدا است.

وی در ادامه با تاکید بر اهتمام به ثبت نام دانش‌‌آموزان در سامانه سیدا افزود: تا زمانی که دانش‌آموز در سامانه سیدا ثبت‌نام نشود، هیچ‌گونه ارتباط دیگری بین دانش‌آموز و وزارتخانه برقرار نخواهد شد؛ بنابراین تقاضای ما از مدیران مدارس این است که بر ثبت‌نام دانش‌آموزان در این سامانه اهتمام داشته باشند.

بهرامی ضمن اشاره به اهمیت کلاس‌بندی دانش‌آموزان، از آن با عنوان رکن دوم برنامه‌ریزی‌های آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: رکن دوم برنامه‌ریزی‌ها در آموزش و پرورش، کلاس‌بندی دانش‌آموزان است؛ در همین راستا درخواست من از شما مدیران مدارس این است که به محض ثبت‌نام دانش‌آموزان، در اسرع وقت کلاس‌بندی‌ صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران بر صدور ابلاغ توسط مدیران آموزش و پرورش مناطق تاکید کرد و ضمن پرداختن به اهمیت آن افزود: شرط مطالبه ما از ستاد در خصوص پرداخت حق‌التدریس‌ها این است که ابلاغ‌ها به موقع و به درستی در سامانه قرار گیرد.

بهرامی اقدامات مدارس جهت شروع سال تحصیلی جدید را مقدمه‌ای برای پرداختن به رسالت اصلی آموزش و تربیت دانست و بیان کرد: همه اقداماتی که در راستای بازگشایی مدارس صورت گرفته است، مقدماتی برای مهر است؛ همه این‌ها ابزاری برای رسیدن به رسالت اصلی ما یعنی آموزش و تربیت می‌باشد.

وی از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در شروع سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی ما با روسای مناطق، کیفی‌سازی امر تربیت است؛ برنامه‌‌هایی که از نیمه اول مهرماه به اجرا درخواهد آمد و این رسالت تنها با همکاری شما مدیران مدارس به وقوع می‌پیوندد.

خبرنگاردانش‌آموز: ریحانه عسگری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار