معاون آموزش متوسطه شهر تهران:

روحیه انقلابی و نگاه تحولی در اداره امور، وضع موجود را به وضع مطلوب تبدیل خواهد کرد

تهران (پانا) - معاون آموزش متوسطه شهر تهران، داشتن روحیه انقلابی و نگاه تحولی و خدمت به مردم با حفظ روحیه نشاط و شادابی را در تبدیل وضع موجود به وضع مطلوب اثرگذار و مهم ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
روحیه انقلابی و نگاه تحولی در اداره امور، وضع موجود را به وضع مطلوب تبدیل خواهد کرد

در ابتدای جلسه ستاد هماهنگی بازگشایی مدارس، شهریار خواجه صالحانی، سرپرست آموزش و پرورش منطقه ۱۱ ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان و خیر مقدم به اعضای کارگروه های پروژه مهر اداره کل شهر تهران گزارشی از فعالیت های انجام شده در دوران مدیریت جدید منطقه ارائه کرد و گفت: راه‌اندازی هیات شهید سلیمانی، تشکیل کارگروه نظارت بر امور و فرآیندها، تشکیل مجمع نیکوکاران مدرسه یار، بومی سازی قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و راه اندازی قرارگاه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین، سلسله جلسات مسیر روشن برای مدیران، سلسله جلسات نسیم مدیریت طیبه با هدف توانمندسازی مدیران و معاونین مدارس، از جمله مهم‌ترین اقداماتی است که تاکنون در سطح منطقه انجام شده است.

در ادامه جلسه امیر علیجانی، معاون آموزش متوسطه شهر تهران، از تلاش همه اعضای ستاد پروژه مهر منطقه ۱۱ تشکر کرد و با اشاره به حکمت ۳۲۱ نهج البلاغه گفت: براساس کلام امیرمومنان علی علیه السلام در نهج البلاغه، از مهمترین نیازهای انسان، داشتن نشاط است. نشاط زمینه‌ساز آرامش و مولد فعالیت های فردی و اجتماعی است و باعث حرکت به سوی رشد و کمال می شود و کسی که نشاط دارد همواره در زندگی موفق خواهد بود.

وی افزود: در آموزش و پرورش دولت سیزدهم که با روحیه انقلابی و نگاه تحولی و خدمت به مردم به صحنه آمده است، این روحیه انقلابی بدون نشاط و شادابی حرکت مطلوبی نخواهد داشت. یک فرد انقلابی و جهادی باید نشاط داشته باشد تا بتواند به کمال و رستگاری دست یابد.

علیجانی گفت: جامعه هدف ما دانش آموزان و نوجوانان هستند که بهترین زمان عمر خود را نزد ما سپری می‌کنند و با داشتن روحیه انقلابی همراه با نشاط و شادابی است که ما می توانیم باعث حرکت رو به رشد در دانش آموزان باشیم و وضعیت موجود در آموزش و پرورش را به وضعیت مطلوب تبدیل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: فلسفه پروژه‌ مهر یعنی هر سال آغاز سال تحصیلی را باشکوه تر از سال قبل داشته باشیم و امسال نسبت به سال های قبل متفاوت و رو به جلو حرکت کرده باشیم.

در ادامه جلسه، مسئولین کارگروه های پروژه مهر گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند و در خصوص مسائلی از قبیل ساماندهی و جبران کسری نیروی انسانی، ثبت نام دانش آموزان در مدارس، ثبت نام کتاب های درسی، سامانه های مدارس، ضرورت مردمی سازی و چالش های موجود در مدارس و راهکارهای برطرف کردن آنها رایزنی و تبادل اطلاعات داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار