دانش‌آموزان در طرح مانا چه مواردی را آموزش می‌بینند؟

ابرکوه (پانا) - در طرح مانا که توسط موسسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه زندگی برگزار شد، دانش‌آموزان راه درست مطالبه‌گری، عزت نفس، اعتماد به نفس و ... را می‌آموزند.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان در طرح مانا چه مواردی را آموزش می‌بینند؟

مراسم اختتامیه طرح مانا با حضور رئیس اداره بهزیستی، کارشناس پیشگیری از آسیب‌ها، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش و کادر دبیرستان زینب ابرکوه در محل نمازخانه دبیرستان برگزار شد.

مسئول موسسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه زندگی در این مراسم گزارشی از اجرای طرح مانا ارائه داد و گفت: طرح مانا در شهرستان ابرکوه با همکاری موسسه پیشگیری راه زندگی و با حضور نوجوانان ۱۳تا ۱۸ساله در قالب شش گروه برای افزایش مشارکت‌های اجتماعی نوجوانان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در دبیرستان زینب (س) برگزار شد.

مریم نظریان پور افزود: در قالب این طرح دانش آموزان راه درست مطالبه‌گری، عزت نفس، اعتماد به نفس، ایجاد روحیه همدلی و همکاری در کار گروهی، رسیدن به خودآگاهی، مهارت حل مسئله و حضور فعال‌تر در اجتماع را آموزش دیدند.

وی خاطر نشان کرد: کسب مهارت‌های لازم به منظور داشتن رفتار مناسب در مقابل آسیب‌های اجتماعی از جمله اهداف برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس است.

گفتنی است در این مراسم عملکرد دانش آموزان به نمایش گذاشته شد و از دانش آموزان شرکت‌کننده در این طرح تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار