برگزاری مراسم نمادین هفته مبارزه با آسیب های اجتماعی و اعتیاد در مدارس شهرستان ابرکوه

ابرکوه (پانا) – آیین نمادین مبارزه با اعتیاد وآسیب های اجتماعی در دبیرستان علم وادب با حضور رئیس اورژانس اجتماعی  ومعاونت پرورشی اداره آموزش وپرورش  ابرکوه برگزارشد.

کد مطلب: ۹۷۰۰۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم نمادین هفته مبارزه با آسیب های اجتماعی و اعتیاد در مدارس شهرستان ابرکوه

مدیر دبیرستان علم وادب ابرکوه هدف از برگزاری این برنامه را شناخت و آگاه سازی دانش آموزان در زمینه اعتیاد، رفتار‌های پرخطر و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد .

"سعیده فلاحزاده" افزود :مبارزه با اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی باید از مراحل ابتدایی تحصیل در خانه دوم دانش آموزان یعنی مدرسه صورت گیرد.

وی افزود: بهره برداری مناسب از این برنامه‌های اجرایی بایدمستمرو هدفمند باشد.

رئیس اورژانس اجتماعی شهرستان نیز در این مراسم نکاتی را جهت آشنایی دانش آموزان با اعتیاد ومواد مخدر وراههای مبارزه با آن بیان کرد.

"دکتر موحدی"هدف از برگزاری این گونه برنامه ها راجریان سازی فرهنگی در زمینه پیشگیری از رفتارهای پرخطر در مدارس و اصلاح رایج کودکان و نوجوانان در زمینه رفتارهای پرخطر عنوان کرد .

وی در ادامه گفت: : آموزش در زمینه راهکارها و مراقبت ها در برابر رفتارهای پرخطر و پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان می تواندگامی موثر و اثربخش درمدارس باشد.

موحدی افزود: اینگونه مراسم ها یکی از اقداماتی است که با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس کشور برگزار می گردد.

گفتنی است: به همین منظور ، کارگاه نقاشی و روزنامه دیواری با موضوع آسیب‌های اجتماعی و نشست آموزشی پیشگیری از اعتیاد برای دانش آموزان برگزاروآثار آنها به نمایش گذاشته شد.

.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار