کاروان انس و دلدادگی زائران روستاهای حیدرآباد و بستان قم با راهپیمایان اربعین

قم (پانا) - زائران روستاهای حیدرآباد و بستان برای عزیمت به سوی کربلا از آغاز ماه محرم نام خود را برای شرکت در کاروان حسینی ثبت کردند تا در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کنند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کاروان انس و دلدادگی زائران روستاهای حیدرآباد و بستان قم با راهپیمایان اربعین

زائران شیفته امام حسین(ع)، موادغذایی و خوراکی‌شان را چند روز قبل از آغاز حرکت‌شان توسط کامیون‌های شهر جعفریه، نذر موکب‌های اربعین حسینی کردند.

زائران روستاهای حیدرآباد و بستان و محمودآباد شهرستان جعفرآباد پس از چندین روز انتظار برای راهی شدن، از شهر جعفریه عازم مرز مهران شدند.

در این سفر عاشقانه، پیرمردان و پیرزنانی نیز حضور داشتند و با وجود ضعف جسمانی، عاشقانه راهی کربلا شدند و درد‌هایشان برای همراهی باقی زوار را به جان می‌خریدند، زیرا این سفر، سفری ساده نیست بلکه راهپیمایی عظیمی از مبدا به سمت مقصد منتها به سیدالشهداست که نه مرد و زن و کودک و جوان می‌شناسد نه پیرمرد و پیرزن‌ کم جان را، همراهی این مسیر، فقط دلی عاشق می‌خواهد و مجوز ارباب را.

مردم جامانده روستا با دل‌هایی شکسته و بغض گلوگیر خانواده و آشنا و همسایگان‌شان بدرقه و از آنها التماس دعا و طلبیدن آنها از اربابشان سیدالشهدا را خواستار شدند.

اعضای این کاروان حرکت خود را از مرز مهران آغاز می‌کنند تا همزمان در اربعین حسینی در کربلای معلی و آیین آن روز حضور داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: فاطمه مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار