اهدای یک هزار جلد کتاب از سوی یکی از نویسندگان فقید فارس به کتابخانه دانش‌آموز شیراز

شیراز (پانا) - یک هزار جلد کتاب در حوزه کودک و نوجوان توسط محمدحسین تشکر، فرزند مرحوم تشکر از نویسندگان استان فارس به کتابخانه دانش‌آموز اهدا شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
اهدای یک هزار جلد کتاب از سوی یکی از نویسندگان فقید فارس به کتابخانه دانش‌آموز شیراز

مرحوم احمد تشکر از دبیران آموزش و پرورش بوده است که حدود 20 عنوان کتاب در موضوعات مذهبی و فرهنگی و اجتماعی از وی به یادگار مانده است؛ فرزندان این نویسنده فقید، با هدف جلب رضایت خداوند و ترویج علوم دینی و قرآنی و کلام اهل بیت و ارتقا اجتماعی جامعه که از اهداف اصلی مرحوم پدرشان بوده است اقدام به اهدای یک هزار جلد کتاب به کتابخانه دانش‌آموز شیراز کرده‌اند.

ترویج و تقویت فرهنگ کتابخوانی بخصوص در بین دانش‌آموزان که آینده جامعه و کشور متأثر از اندوخته‌های علمی آنان است، از دیگر اهداف بازماندگان آن مرحوم در اهدای این کتاب‌ها است.

کتابخانه دانش‌آموز از جمله کتابخانه‌های فعال در شهر شیراز و متعلق به آموزش و پرروش فارس است که در سال۱۳۹۴ مدیریت این کتابخانه به سازمان دانش‌آموزی فارس واگذار شده است؛ این کتابخانه در سه طبقه بنا شده است که طبقه اول دارای بخش‌های پذیرش، بخش کتاب کودک با بیش از 2 هزار جلد کتاب، واحد موسیقی، کافه بازی، سالن غذاخوری، بخش نشریات و دفتر مدیریت مجموعه مستقر هستند.

در طبقه دوم این کتابخانه مخزن کتاب‌ قرار دارد که کتاب‌های روانشناسی، علوم پایه دین و مذهب، زبان فارسی، زبان انگلیسی، تاریخ، جغرافیا و کتاب‌های مرجع سالن اختصاصی مربوط به دانشجویان و آرشیو مطبوعات را در خود دارد. طبقه سوم این کتابخانه نیز مجهز به سه سالن مطالعه برای استفاده دانش‌آموزان و دانشجویان و اعضای کتابخانه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار