سرپرست کانون البرز دردیدار با اعضای یک شرکت دانش‌بنیان عنوان کرد:

استعدادیابی و مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان با اولویت توجه به مناطق کم‌برخوردار

کرج (پانا) - سرپرست کانون البرز در دیدار با دو نفر از اعضای یک شرکت دانش‌بنیان بر ضرورت استعدادیابی و مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان و همچنین برخورداری تمام جامعه هدف به ویژه ساکنان مناطق کم‌برخوردار از مهارت‌ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
استعدادیابی و مهارت‌آموزی به کودکان و نوجوانان با اولویت توجه به مناطق کم‌برخوردار

مهری فلاح، سرپرست کانون البرز در نشستی با شرکت دانش بنیان بر اهمیت برنامه‌ریزی طرح‌های خوب و علمی تاکید کرده و ادامه داد: اگر طرحی بر مبنای دانش و پایه‌های عمیق فکری و علمی اجرا شود، بی تردید می‌تواند گره گشا باشد.

وی افزود: در فعالیت‌های کانون در مناطق کم برخوردار شاهد کشف و بروز استعدادهای بسیاری بوده و هستیم و باید در تمامی برنامه‌ها به این استعدادها توجه کرده و شرایطی را فراهم کنیم که بچه‌های این مناطق بتوانند مانند سایر کودکان مسیر رشد را طی کرده و دچار آسیب نشوند.

در ادامه‌ این نشست، ابوذر صالحی به عنوان نماینده شرکت دانش بنیان« توسعه نوآوری و فناوری تیروژ»در سخنانی به معرفی طرح آکادمی آنلاین استعدادیابی و مهارت آموزی«گارنِت» پرداخت و بیان کرد: این پروژه شامل سنجش، آموزش و پرورش استعدادها و مهارت‌های ذاتی کودکان و نوجوانان است.

معرفی کامل سرفصل‌های آموزشی و تشریح نحوه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، نحوه تعامل والدین با این طرح و چگونگی انجام مراحل کار از سوی وی، بخش دیگر این نشست بود.

در ادامه این نشست کارشناسان کانون نیز نظرات خود را در خصوص این طرح و نحوه‌ همکاری با این شرکت بیان کردند.

قرار است در آینده‌ نزدیک جلسات بیشتری با این موضوع برگزار شود و با رویکرد توجه ویژه به مناطق محروم اجرای این برنامه پس از بررسی‌های تخصصی توسط کارشناسان، طی کردن مراحل اولیه و تایید نهایی در دستورکار کانون استان قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار