‌مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بن:

هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهارت‌آموزی و کشف استعداد است

بن (پانا) - مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بن عنوان کرد هدف کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان، کتابخوانی، مهارت‌آموزی و کشف استعداد است.

کد مطلب: ۱۳۰۶۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مهارت‌آموزی و کشف استعداد است

شهلا شکراللهی ضمن اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرجع تخصصی کتاب کودک و نوجوان است و هدف اصلی این کانون تشویق افراد به کتابخوانی است، بیان کرد: کلاس‌ها در دو بخش عمومی و تخصصی برگزار می‌شوند.

وی با ملاک قرار دادن عضویت افراد برای استفاده از خدمات کانون بیان کرد: افرادی که عضو کانون باشند می‌توانند از فعالیت‌های هشتگانه کانون که دربرگیرنده اطلاعاتی شامل آشنایی با مفاخر و وقایع و سرزمین‌های گوناگون به صورت رایگان است؛ بهره‌مند شوند.

وی در مورد کارگاه‌های تخصصی به این نکته اشاره کرد که این کارگاه‌ها با توجه به علاقه افراد و به صورت ترمی با شهریه معین در تمامی فصول به صورت مطلوب برگزار می‌شود.

شکراللهی با خاطرنشان کردن این نکته که کلاس‌های رباتیک، نجوم، چرتکه، شعر، داستان و... با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌اند، اذعان کرد: فعالیت این کانون در سال تحصیلی نیز با همین منوال ادامه خواهد داشت و زمان فعالیت‌های کانون با توجه به اوقات‌فراغت دانش‌آموزان برنامه‌ریزی خواهد شد.

دانش‌آموز خبرنگار: نازنین زهرا حیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار