رییس سازمان بسیج دانش آموزی:

۱۲ هزار دانش‌آموز از ابتدای سال به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند

تهران (پانا) - رییس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت بیش از ۱۲ هزار نفر از ابتدای سال به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند.

کد مطلب: ۱۳۰۷۱۴۹
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ هزار دانش‌آموز از ابتدای سال به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند

به گزارش ایسنا، مجتبی باستان در آیین اختتامیه اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی که در یادمان شهید بروجردی نقده واقع در استان آذربایجان غربی برگزار شد، با اشاره به اینکه امسال از ابتدای فروردین ۱۲ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند، گفت: براساس پیش‌بینی‌هایی که شده است، در طول سال جاری حداقل ۵۰۰ هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی با بیان اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، بازدیدهای حضوری نیز برگزار شد، گفت: در آن دوران ۲۰ هزار نفر از زائران به مناطقی که آلوده نبودند، اعزام شدند.

باستان با اشاره به اینکه در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا، اردوهای راهیان نور تعطیل نشد، افزود: در بستر فضای مجازی این اردوهای زیارتی با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار شد، تا جایی که به نیکی توانستیم تهدید را به فرصت تبدیل کردیم؛ یعنی بیش از ۳۰ میلیون نفر در نرم‌افزارهای مختلف از یادمان‌ها و مناطق عملیاتی بازدید کردند.

رییس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن ابراز خشنودی از اینکه فرهنگ دفاع مقدس در هویت ملی کشورمان ریشه‌های عمیق دارد، ادامه داد: هویت ملی ما از ایستادگی رئیس‌علی دلواری، ستارخان و باقرخان، میرزاکوچک خان جنگلی، شهیدان باکری و همت، فهمیده و بهنام محمدی وام گرفته است.

وی گفت: یکی از برنامه‌هایی که می‌تواند روح ایستادگی و مقاومت را در کشور ما بیش از پیش نهادینه کند، برپایی هرچه باشکوه‌تر اردوهای راهیان نور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار