نماینده ولی فقیه در استان قم

کنگره ملی شهدا به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند

قم(پانا)- آیت الله سعیدی گفت تلاش کنگره ملی شهدای استان قم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تولید برنامه‌ها و آثار ماندگار و موثر در فرهنگ جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۸۷۰
لینک کوتاه کپی شد
کنگره ملی شهدا به کاهش آسیب های اجتماعی کمک کند

آیت‌الله «سید محمد سعیدی» نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در نشست شورای اندیشه‌ورز کنگره ملی شهدای استان در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت، اظهار داشت: زمانی که درباره شهدا به مدارک و منابع دینی مراجعه می‌کنیم، پیام‌ها، درس‌ها، مسئولیت‌ها و شرح وظایف مشخص می‌شود؛ همانطور که قرآن کریم شهدا را حی و زنده نزد خدای متعال عنوان می‌کند.
وی با بیان اینکه شهدا پس از شهادت‌شان نیز حرف برای گفتن دارند، افزود: شهدای گرانقدر وقتی به صورت دنیوی زنده بودند، حرفشان امر به معروف و نهی از منکر، سفارش به عفاف و حجاب دفاع از کشور و وطن امر به اطاعت از ولایت فقیه بوده و ما دقیقا همین مطالب را در وصیتنامه‌های آنها مشاهده می‌کنیم که همواره برای مردم سفارشاتی دارند.
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اظهار کرد: مطالبات و خواسته‌های شهدا از مردم و مسئولان همچنان باقیست و تمام نشده است؛ شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند و بر خواسته‌هایشان تاکید دارند که ما در مقابل خون آنها وظیفه داریم.
وی خواستار شد: در جریان فعالیت‌های کنگره ملی شهدای استان قم سعی بر این باشد تا گرهی از کار و مشکلات مردم باز شود؛ بهتر است برنامه‌هایی همچون آزادکردن زندانیان، کمک به محرومان و... در دستور کار کنگره قرار بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان قم ادامه داد: به برکت برگزاری کنگره ملی شهدای استان، برنامه‌هایی عمومی و اجتماعی در سطح استان در راستای انتقال پیام شهدا همچون دعوت به رعایت حجاب و عفاف اسلامی انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: تلاش کنگره ملی شهدای استان قم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تولید برنامه‌ها و آثار ماندگار و موثر در فرهنگ جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار