برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر دارت بانوان و آقایان استان فارس

شیراز (پانا) - مرحله سوم و پایانی مسابقات لیگ برتر دارت استان فارس با حضور 32 بازیکن منتخب در دو بخش بانوان و آقایان، به‌میزبانی خانه دارت شیراز و با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

کد مطلب: ۱۳۰۶۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله پایانی لیگ برتر دارت بانوان و آقایان استان فارس

رئیس کمیته دارت استان فارس گفت: مرحله سوم و پایانی مسابقات لیگ برتر دارت استان در روز پنجشنبه و جمعه 10 الی 11 شهریورماه در دو بخش بانوان و آقایان و با انجام مجموعاً 80 بازی و مشخص شدن نفرات برتر به سرپرستی سارا محسنی در بخش بانوان و سرپرستی هادی امینی در بخش آقایان به پایان رسید.

مهرداد ایوب‌زاده ادامه داد: پس از پایان مرحله سوم و پایانی این دوره از رقابت‌ها در بخش بانوان، انیس سال افزون بازیکن رده جوانان و آینده‌دار استان توانست با کسب 27 امتیاز قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را تصاحب کند. ثریا صالحی با 25 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و زهرا کاوسی با 24 امتیاز در جایگاه سوم و سارا محسنی با 20 امتیاز به مقام چهارم این دوره از مسابقات رسیدند.

وی افزود: در بخش آقایان، قوام جعفری با 28 امتیاز به مقام قهرمانی رسید، محمدرضا شجاعی فرد با 25 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و هادی امینی با 23 امتیاز به رده سوم بسنده کرد و امیر محمد عسکری دیگر دارتیست رده جوانان و آینده دار استان با 22 امتیاز مقام چهارم این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.

ایوب‌زاده در پایان اضافه کرد: به نفرات برتر این دوره از رقابت ها به رسم یادبود حکم قهرمانی، تندیس اختصاصی مسابقات به علاوه جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار