رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

سرمشق انقلاب اسلامی تفکر علوی و نهضت عاشورایی است

بیرجند (پانا) - رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت سرمشق انقلاب اسلامی تفکر علوی و نهضت عاشورایی است و آنچه در عاشورا محقق نشد در حاکمیت بعدی یعنی انقلاب اسلامی تحقق یافت.

کد مطلب: ۱۳۰۶۴۷۵
لینک کوتاه کپی شد
سرمشق انقلاب اسلامی تفکر علوی و نهضت عاشورایی است

سردار محمد زهرایی روز شنبه در مراسم افتتاحیه کلاس‌های آموزشی تبیین مدیریت جهادی که در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران با حضور نیروهای جهادی از سایر استان‌ها در فردوس برگزار شد افزود: تفکر علوی در جریان جهادی، شوراها و کارگروه های تخصصی باید خودش را نشان دهد و افرادی متفکر، بصیر و فردی که نفاق را می‌شناسد، عرصه را تشخیص می‌دهد و صحنه نبرد با دشمن را شناخته و از جنگ ترکیبی سر در می آورد باید انجام دهد.

وی افزود: ما از مجامع جهادی، شوراها و کارگروه ها فکر، ایده، خلاقیت، آسیب شناسی، مشاوره دقیق، مطالبه گری و ... می خواهیم و می بایست در عرصه عمل در قرارگاه های جهادی و گروه های جهادی خود را نشان دهد.

زهرایی با اشاره به تغییر میدان جنگ دشمن خاطرنشان کرد: دشمن از جنگ نظامی نتیجه ندید به سمت تهاجم فرهنگی، سیاسی و نفوذ رفت و سپس به سراغ سفره مردم و تولید فقر آمد و با جابجایی اولویت ها خیلی راحت بحث محرومیت را گسترش داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه منظومه فکری ولایت واحد است، به حضور مقام معظم رهبری در سال ۴۷ در فردوس اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی سال ۷۹ به دستور مقام معظم رهبری پس از اینکه گزارش گروه های جهادی به ایشان رسید تشکیل شد.

وی با بیان اینکه پدر جریان جهادی مقام معظم رهبری است، گفت: جریان جهادی شعبه ندارد. جریان جهادی اقتصادی و سیاسی نداریم. جریان جهادی کشور برای ولایت و با ولایت پاک و زلال می‌ماند، این جریان با آدم نمی آید که با آدم برود.

وی گفت: سرانه درآمد مردم خراسان جنوبی از متوسط کشور کمتر است اما مردم استان در کمک به فلسطین، یمن، عتبات عالیات به‌طور خاص کاظمین و نذورات مردمی در ایام محرم همیشه جزو سه استان اول هستند.

رییس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه گروه‌های جهادی باید به سمت مردمی کردن اقتصاد پیش بروند افزود: نقش جهادگران از این به بعد در عرصه اقتصاد بسیار نمایان‌تر از گذشته می‌شود و در حال حاضر مجامع و کارگروه‌هایی داریم که به‌صورت تخصصی باید به سراغ آن برویم.

اجلاسیه ملی جهادگران یک شنبه 13 شهریورماه همزمان با سالروز زلزله سال 1347 و حضور مقام معظم رهبری در شهرستان فردوس و ارائه خدمات جهادی به زلزله زدگان با حضور مسئولین کشوری و لشکری در این شهرستان برگزار می شود.

در این همایش که با حضور 600 نفر از نخبگان جهادی سراسر کشور در استان خراسان جنوبی برگزار می گردد از کتاب مجموعه خاطرات رهبر معظم انقلاب با عنوان « دوباره فردوس » رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار