برپایی موکب دختران زهرایی در مصلای قدس قم

قم (پانا) - موکب دختران زهرایی ‌به‌مناسبت ‌شهادت حضرت رقیه(س) در مصلای قدس قم برپا شد.

کد مطلب: ۱۳۰۶۳۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برپایی موکب دختران زهرایی در مصلای قدس قم

موکب دختران زهرایی به‌مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) و به‌همت گروه جهادی چهارشنبه‌های زهرایی، قرارگاه ثارالله استان قم و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هدف ترویج حجاب و عفاف و امر به معروف در مصلای قدس قم برپا شد.

زهرا حسینی مسئول گروه دختران زهرایی در گفت‌و گو با پانا اظهار کرد: «در این موکب دختران زهرایی با متانت و آرامش سعی در معرفی حجاب و مقابله با بدحجابی و تشویق افراد به حجاب دارند.»

وی با اینکه امروز از طرح من به طرح ما تبدیل شده است، گفت: «من طرح امر به معروف و نهی از منکر و پویش چهارشنبه‌های زهرایی را یکه و تنها آغاز کردم. کمکی نداشتم جز هدایای کوچک، شاخه‌های گل و لبخند.»

حسینی ادامه داد: «البته یاری خداوند متعال اصل ماجرا بود چون می‌دانستم جاده‌ای هموار منتظرم نیست و ممکن است با هر مانعی برخورد کنم.»

وی تاکید کرد: «اگر از خانم‌هایی که پوشش نامناسب دارند، بخواهم حجاب‌شان را کامل کنند، لبخند نخواهند زد. قرار نیست، تشکر بشنوم. می‌دانستم به سادگی نخواهند پذیرفت. سعی کردم قبل از اینکه بروم سراغ کسی اول خودم را آماده پذیرفتن هر برخوردی کنم.»

مسئول گروه دختران زهرایی در پایان از بازتاب‌های امر به معروف در اوایل کار خود گفت: «بعضی تشکر و همراهی می‌کنند. عده‌ای فقط آن لحظه رعایت اما بعضی رفتارشان کمی تند است. چندین‌بار جملات ناخوشایند شنیده‌ام. 3 بار سیلی خورده‌ام و بی‌حرمتی شده است اما من همچنان کارم را ادامه خواهم داد.»

دانش‌آموزخبرنگار: نگین گایینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار