مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش:

اردوها در آموزش و پرورش باید به یک جریان تبدیل شود

قرچک (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت اردو ها و فضاهای پرورشی در آموزش و پرورش جریان ندارد و ما به دنبال این هستیم تا اردوها را در دستگاه آموزش و پرورش به یک جریان تبدیل کنیم.

کد مطلب: ۱۳۰۵۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
اردوها در آموزش و پرورش باید به یک جریان تبدیل شود

عباس مهاجر، مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در رابطه با اردوها گفت: ما در اردوها یک مشکل اساسی داریم که در جلسه هم اعلام شد، اردوها و کارهای خارج از مدارس در آموزش و پرورش ما جریان ندارد و بچه‌های کمتری به اردو می‌روند.

وی در ادامه افزود: ما به دنبال این هستیم که اردو‌ها را در دستگاه آموزش‌ و پرورش به یک جریان تبدیل کنیم که حداقل همه بچه‌ها یک‌بار به دفعات به اردو بروند نه اردویی که فقط تفریحی باشد بلکه یک چیزی هم یاد بگیرند.

مهاجر تصریح کرد: اردوهای ملی و قطبی برای دانش‌آموزان خاص، برگزیدگان جشنواره، منتخبین تشکل‌ها و قشرهای خاص برگزار می شود که ایرادی هم ندارد اما اردو‌ها برای همه دانش‌آموزان به دفعات در آموزش و پرورش جریان ندارد و این باید ترویج پیدا کند.

مدیرکل فرهنگی، هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش ضمن اشاره به آماده سازی و اقامات اردو خاطرنشان کرد: مربیان را آموزش دهیم، مدل‌های اردویی را تربیت کنیم، اردوگاه‌ها را آباد کنیم و تعداد اردوگاه‌ها و پاتوق‌های اردویی را بیشتر کنیم و اما برای بردن دانش‌آموزان به اردو نیازمند یک پکیج هستیم که شامل مربی، محتوا و اردوگاه می‌شود تا دانش‌آموزان بتوانند از آن استفاده کنند.

دانش آموز خبرنگار: آرزو محمدنژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار