رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی :

اردو یکی از تاثیر گذار ترین و موفق ترین روش ها برای تربیت دانش آموزان به صورت غیر مستقیم است

بیرجند (پانا) ـ رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی گفت:اردو یکی از تاثیر گذار ترین و موفق ترین روش ها برای تربیت دانش آموزان به صورت غیر مستقیم بوده که همیشه تربیت غیر مستقیم تاثیر گذارتر و موفق تر است لذا با توجه به ظرفیتی که اردو دارد میتواند بهترین زمینه برای مشق دانش آموزان پپشتاز باشد.

کد مطلب: ۸۴۰۱۵۱
لینک کوتاه کپی شد
اردو یکی از تاثیر گذار ترین و موفق ترین روش ها برای تربیت دانش آموزان به صورت غیر مستقیم است

محمد رضا با اطمینان ، رئیس سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری پیش اردوی استانی پیشتازان استان خراسان جنوبی و در گفتگو با خبرنگار پانا گفت: پیش اردوی استانی اعضا سازمان دانش آموزی استان خراسان جنوبی با حضور بیش از 200نفر از اعضا پیشتاز دختر و پسر این استان که از شهرستان ها و مناطق 12 گانه استان گردهم آمده اند برگزار گردید.

وی گفت : در این اردوی دو روزه پیشتازان دختر وپسربه تفکیک جنسیت ضمن فراگیری آموزش های لازم، خود را برای شرکت در اردوی ملی که درمردادماه و شهریورماه برگزارخواهدگردید آماده می نمایند.

بااطمینان درادامه گفت :لازم به ذکر است که از بین دانش آموزان و مربیان شرکت کننده در این اردو و با توجه به آزمون های به عمل آمده، نفرات برتر جهت شرکت در اردوی ملی ، انتخاب می شوند.

بااطمینان خاطرنشان کرد : با بهره گیری از ظرفیت مدرسین استانی به تمامی اعضا ی شرکت کننده در اردو آموزشهایی در خصوص مخابرات، نظام جمع، امداد و کمک های اولیه، گره و چوب بندی ارایه می شود.

وی گفت :پیشتازان سازمان دانش آموزی مهارت های اجتماعی و تخصص های 5 گانه تشکیلاتی را می آموزندودر اردو تمرین میکنند که می توانند درآینده تجربیات آموزشی به دست آمده خود رادراختیار سایر دوستان خودقراردهند و با افراد دیگر حاظر در اردو به تبادل مهارت و تجربه های خود بپردازند که این باعث آشنایی و همدلی بین دانش آموزان و یشتازان استان با شهرستانهای مختلف و همچنین آشنایی آنها با آداب و رسوم شهرستان های مختلف میشود.


با اطمینان با توجه به بازدیدی که از دانش آموزان در این اردو داشت،گفت:این اردو در پیشرفت دانش آموزان و پیشتازان تاثیر بسیار زیادی داشته است که به عنوان مثال یکی از مهارت هایی که در آن پیشرفت زیادی دیده شده است، مهارت صف جمع است که حتی میشود گفت در حد بالاترین یگان های نظامی در این مهارت آموزش دیده اند و به خوبی این مهارت را میتوانند اجرا کنند و این نتیجه زحمات و تلاش هایی که مربیان و مدرسان در این اردو انجام داده اند،است.


رئیس سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در ضمن تکشر از مربیان و مدرسان،گفت:استان خراسان جنوبی به عنوان یک استان فرهنگی و با سواد در کشور میدرخشد و با توجه به این موضوع مدرسان و مربیانی که در این اردو انتخاب کردیم در سطح مربیان و مدرسان کشوری حضور دارند که این مربیان در اردو های ملی جزء عوامل و مربی هایی که از آنها دعوت شده بود،بودند.


با اطمینان در جواب این سوال که پیش بینی شما از رتبه ای که پیشتازان استان ما دراردوی ملی خواهند آورد چیست،گفت:در این اردو سعی کردیم که به لحاظ فضا و امکانات از بهترین امکانات و به لحاظ مدرسین تشکیلاتی ازمجرب تربن مدرسین انتخاب کرده ایم و با توجه به مهارت دانش آموزان و جدٌیت مربیان و مدرسان حاظر در این اردو،قطعا نتیجه این اردو خوش بینانه خواهد بود ودراردوی ملی موفق بوده وخواهیم درخشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار