در راستای نشست سیاسی جهاد تبیین در مسجد احباب الحسین عنوان شد:

بیان اقدامات اثرگذار شهدا برای جوانان، از وظایف اصلی ملت در قبال جهاد تبیین است

تهران (پانا) - فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران، روایت گذشته انقلاب اسلامی و بیان اقدامات اثرگذار شهدا برای جوانان را از وظایف اصلی ملت در قبال جهاد تبیین دانست.

کد مطلب: ۱۳۰۵۹۷۳
لینک کوتاه کپی شد
بیان اقدامات اثرگذار شهدا برای جوانان، از وظایف اصلی ملت در قبال جهاد تبیین است

حسن حسن زاده؛ فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران در خصوص اهمیت جهاد تبیین در عصر حاضر افزود: «وظیفه ما در قبال جهان تبیین، دقت در گذشته پرافتخار انقلاب و برجسته سازی اقدامات اثرگذار شهدا برای جوانان است، که شاهد اتفاقاتی نظیر بی احترامی به شهدا و خانواده هایشان نشویم.»

وی در خصوص علت بغض و کینه دشمنان در قبال شهدا اذعان کرد: «استکبار جهانی، به صورت رسمی اعلام کرده بود، که نمی گذارد انقلاب اسلامی چهل ساله شود و افراد مرعوب غرب هم باور کردند. اما آن زمان طبق فرمایشات حاج قاسم سلیمانی، هرکس که ملت ما را بشناسد، می داند که امکان به زانو درآوردن این انقلاب وجود ندارد. تا زمانی که هر شخص به نوبه خودش باور داشته باشد که ملت ما، ملت امام حسین(علیه السلام) است و به شهادت در راه خدا و سید الشهدا افتخار کند، هرگز شکست نمی خوریم.»

حسن زاده خاطر نشان کرد: «در ایامی که گذشت متاسفانه شاهد بی حرمتی به مقام شامخ شهید حسین همدانی بودیم، آن هم توسط افرادی که آبرویی نزد ملت ما ندارند. این افراد از بزرگانی چون شهید همدانی بغض و کینه به دل دارند. امروز یک بار دیگر ملت ما دیدند که این افراد معلوم الحال هم در مسیر خاص دشمن حرکت می کنند. خداوند را شاکریم، که با بصیرت تمام در این ایام به شهید همدانی، شهدای مدافع حرم و خانواده محترم شهدا ابراز محبت کردند و عکس العمل های ارزشمند و به موقعی را نشان دادند و در نتیجه این افراد یک بار دیگر رسوا شدند.»

وی افزود: «به وفور شاهد باطل شدن ادعای اشخاصی بودیم که درصدد دشمنی با کشور اسلامی بوده و هستند و جنگی نیابتی آغاز کردند، تا چهره خشن و غیر واقعی از اسلام را به جهان نشان بدهند. زیرا که آنها به قدرت روزافزون انقلاب اسلامی و به موازات آن نحیف شدن رژیم صهیونیستی و آمریکا توجه نداشتند.»

وی ادامه داد: «دشمنی که دائم از انقلاب اسلامی شکست خورده است و در افغانستان و عراق جایگاهی ندارد، در یمن هم در شرف شکست خوردن است، در لبنان هم نتوانست اهداف خود را پیاده کند و تمام شکست ها را از ناحیه تفکر انقلاب اسلامی و راهبرد مقاومت می داند، با تحریم فشار حداکثری وارد می کند.»

حسن زاده خاطرنشان کرد: «با وجود این فشارها، امروزه همچنان کشور ما سربلند است؛ باید توجه داشت که این سربلندی به برکت خون شهدا و بصیرت ملت است که ما هم اکنون شاهدیم دولتی انقلابی در راس اداره کشور قرار گرفته است.»

حسن زاده افزود: «امروزه در سراسر دنیا، اسلام را به واسطه شهادت قاسم سلیمانی، حسین همدانی و امثال اینها می شناسند. در عصر حاضر این کشور ما است که به عنوان قدرت بزرگ منطقه محسوب می شود، که با توجه به مشکلاتی که برایش ایجاد کردند، در بسیاری از مولفه ها حرکت و رشد می کند. این نتیجه اخلاص و مقاومت و تحمل ملت عزیز و همان واقعیت امر است‌.»

وی در پایان بیان کرد: «طبق فرمایشات رهبری، قطعا آینده نظام و کشور از آن جوانان ایرانی است. بنده یقین دارم که خداوند نصرت خویش را به واسطه صبر، ایستادگی، تحمل و عزتمندی مردم به ویژه خانواده شهدا نصیب ملت ایران خواهد کرد.»


دانش آموز خبرنگار: مطهره بوالحسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار