ایجاد حسینیه سیار توسط هیئت الزهرا نیشابور

نیشابور (پانا) - هیئت الزهرا (س) با برپایی حسینیه سیار در محلات مختلف شهر به عزادارای امام حسین |(ع) می‌پردازند.

کد مطلب: ۱۳۰۵۷۴۲
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد حسینیه سیار توسط هیئت الزهرا نیشابور

مسئول هیئت الزهرا (س) گفت: حسینیه سیار (روضه محلات)به لطف سید الشهدا و با نگاه کریمانه حضرت زهرا (س) از محرم سال ۱۴۰۰ شروع شد و امسال دومین سال برگزاری این برنامه است که ما شاهد پیشرف چشمگیری در اجرای این برنامه بودیم و با استقبال بسیار خوب عزاداران و محبین آقا اباعبدلله الحسین مواجه شد.

وی عنوان کرد: هدف اصلی از برگزاری روضه محلات این بود که افراد بیشتری بتوانند از روضه سیدالشهدا استفاده کنند و این سنت حسنه برگزاری روضه سیدالشهدا در کوچه ها و محله های مختلف احیا شود. همچنین افرادی که نمی‌توانند به هر دلیلی ار فضای هیئت استفاده کنند بتوانند از روضه سید الشهدا فیض ببرند.

صادقی یادآور شد: در برگزاری روضه محلات نقش اصلی را اهالی همان محله ایفا می کنند که تعدادی از آنها جوانان و نوجوان هایی هستند که مشتاقانه هر روز در اجرای این برنامه کار ها را انجام می‌دهند و در برگزاری، جمع آوری و کلیه برنامه‌ها مشارکت فعال دارند.

مسئول هیئت الزهرا (س) اظهار کرد: در این دو سال برگزاری این برنامه (حسینیه سیار) شاهد جذب افرادی به هیئت الزهرا (س) بودیم که نخست در برگزاری حسینیه سیار مشارکت داشته و به بعد هم در مراسمات هیئت الزهرا (س) شرکت داشته اند.

خبرنگار: ساجده سعادتمند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار