مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ تهران:

‌با اجرای دقیق و کامل سند تحول بنیادین می‌توانیم به مدرسه تراز این سند دست یابیم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 تهران، با توجه به تغییرات مناسب و کارشناسی شده در برخی حوزه‌ها بر تغییر نگاه و تربیت در اجرایی‌شدن ساحت‌های شش‌گانه با رویکرد سند تحول در مدارس تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۵۲۸۴
لینک کوتاه کپی شد
‌با اجرای دقیق و کامل سند تحول بنیادین می‌توانیم به مدرسه تراز این سند دست یابیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 15، جلسه مدیران و معاونین پرورشی مدارس منطقه با محوریت اجرای سند تحول بنیادین با حضور مدیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از مدیران، معاونین و مربیان پرورشی در سالن امام علی(ع) برگزار شد.

مطلب غفاری، مدیر آموزش و پرورش منطقه 15 ضمن گرامی‌داشت هفته دولت و روز کارمند، هدف از تشکیل جلسه را همیاری و همدلی مدیران و مربیان پرورشی جهت اجرای سند تحول بنیادین در مدارس دانست و اظهار کرد: اجرای سند تحول یعنی اجرای راهکارها و زیرنظام‌های آن، تجلی این اجرا در مدرسه و دوره‌های مختلف تحصیلی ابعاد متفاوتی دارد و امیدواریم با اجرای دقیق و کامل آن بتوانیم به مدرسه تراز سند تحول دست یابیم.

وی در ادامه با اشاره به شعر سهراب سپهری که «چشم ها را باید شست ،طور دیگر باید دید» گفت: نگاه را باید تغییر داد و تربیت در ساحت های شش گانه با رویکرد سند تحول در مدارس اجرایی شود.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت منطقه 15، ادامه داد: از ساحت‌های ششگانه، 5 ساحت آن تربیتی است پس لازم است در این حوزه بیشتر فعالیت شود تا این 5 ساحت در سطح مدارس رصد و عملیاتی شود.

در این جلسه لطف الله چگینی، معاون پرورشی و امور تربیتی ضمن خیرمقدم به مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی گفت: نگاه ما به مدارس، نگاه حمایتی است و سعی می کنیم محیط و فضا را برای اجرای امور پرورشی در مدارس هموار کنیم و از مدیران و معاونین پرورشی انتظار می رود بحث پرورشی را جدی بگیرند زیرا تمام مشکلات و آسیب های اجتماعی ریشه در کمرنگ شدن امور پرورشی دارد.

وی، تجربه گردانی مدیران، مشاوره با مدیران موفق، مشاوره تخصصی و آموزش کاربردی را بهترین راهکار جهت رسیدن به اهداف و چشم انداز خوب در امور تربیتی دانست و اظهار کرد: برای تحول باید از ظرفیت‌های موجود درون سازمانی و برون سازمانی به نحو احسن استفاده کرد و از مربیان دغدغه مند، دانش آموزان و اولیا کمک گرفت.

شایان ذکر است: در این جلسه مسئول مشاوره منطقه در خصوص طرح نماد توضیحاتی ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار